Gå til innhold

i dag skulle prinsen få dren - men vi ble sendt hjem fra sykehuset (ble litt langt men håper at noen gidder å lese)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dennis er nå snart ni mnd, og siden han var to mnd har han vært plaget med ørene. Han er veldig tett i nesa, begynner å få feber - hoster og så går det hull på trommehinna og det begynner å renne fra øret.

han har hatt skutte ørebetennelser ca en gang i mnd siden han var to mnd. har hatt antibiotika kurer og spesialisten henviste oss til sykehuset for å få lagt inn dren.

vi kom til sykehuset i dag og alt var klart for operasjon men den spesialisten på sykehuset sier at han allikevel ikke burde få dren siden han hadde en rolig periode fra slutten av mars. Jeg sa at han hadde en rolig periode men at for ti dager ca begynte de samme symptomene igjen og at han fikk antibiotika. Men vi ble avvist allikavel. Hun sa at vi risikerte at han fikk betennesle igjen men det var ikke sikkert. hvis noe skjedde så skulle vi bare ringe dem på sykehuset og da skulle han få komme inn uten å måtte bli henvist fra legen.

men hvis ungen er syk, har feber e.l. så operer de jo ikke, så hvis lillegutt får betennelse igjen så får han stakkars vente til den er over før de gjør noe med det.

føler at det ble helt feil når hun sa: "jeg er spesialisten men du er moren. vil ikke avvise deg men..." jeg satt der viste ikke hva jeg skulle gjøre - hun la alt på meg liksom - på en måte vil jeg ikke at han skal opereres men når jeg tenker over hvor plaget han har vært stakkrs så vil jeg at han skal få dren slik at han skal få en rolig og smertefritt natt/hverdag. jeg sa dette til de på sykehuset men de sa at vi skal vente.

det verste er at jeg føler at de ikke tror helt på oss for han er glad og legger fint på seg. han er fornøyd om dagen men ikke om ettermiddagen og natten. han gråter seg gjennom natta av og til pga smertene.

har blandede følelser - hva synes dere - burde jeg forlanga at han ble operert????? det er jo ikke sikkert at han skal få betennesle igjen - men han er plaget (selv om det ikke er hver dag).. en vet liksom aldri om han skal bli fin igjen eller om betennelsen skal komme igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh nei å nei, dette hørtes heilt sykt ut! Dere hadde jo time til operasjon, også gjør di ingenting! Stakkars Dennis! Det er så typisk at de må drøye det leeeeeeeeeeeeengst mulig før de gjør noe. Kanskje du burde sagt noe ja! Men jeg har ingen råd....off. Lykke til videre! Håper Dennis snart får skikkelig hjelp!

Skrevet

ikke lett det her... skal kontakte han spesialtisten som vi vanligvis går hos - han er kjempe flink - skal se hva han synes. Vi har vært både hos spesialisten på privat klinikk og hos de spesialistene på sykehuset - føles som om de ikke har sammen meninger

hver gang når vi er på sykehuset så snakker de bare om hysteriske forldre osv- tror at de mener at vi overdriver. Dennis er blid og smilende og legger legger fint på seg - og når de ser han så sier de; "nei han her kan ikke være syk" blir å sur når de sier sånt

heldigvis så hører den faste spesialisten på oss - og prøver å hjelpe oss.

skjønner bare ikke at den ene kan si at han må få dren mens den andre sier nei.

jaja håper at det ordner seg, det er så vanskelig å se når han drar seg i ørene og det er ingenting vi kan gjøre for å hjelpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...