Engel, skatt og lite frø. Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jammen lyste det et stort blått nydelig "kryss" mot meg! Jeg klarte ikke vente m å teste til i morgen tidelig, jeg. Dette er jo helt uvirkelig! Og jeg som skulle få slite i følge legene..Ha!! Skal til lege på tirsdag, så får vi se om den sitter. Tenk a, jenter. Jeg skal trolig bli mamma, jeg! Sender dere masse masse babystøv og lykke lykke til!
*Vi blir 5* Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 gratulere så mye!!! tar i mot all babystøv jeg kan få!!=) lykke til videre i svangerskapet!
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 `Hei Bolette;) Gratulerer så mye.
snart-en-liten-spire? Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Så fantastisk!!!!! Gratulerer så utrolig mye!!!!!!!!!!!! Suger til meg babystøvet og håper jeg kommer etter;) Kos deg med den lille spiren din:-)
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. juni 2007 Tuusen tusen takk, alle dere søte snart-mammane her inne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå