Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du er her nå... Blir det fortsatt shopping i morgen? Har du snakket med elendig mamma?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, shopping blir det!

Men vi har ikke kommet frem til noe klokkeslett.

Jeg må i banken en tur kl 11 med huseier fra gamleleil og hente depositum, etter det er jeg helt fri:)

Og du vet den "lipplumperen" din, de har lansert HELE serien med produkter på Estetique på Magasinet nå! Så det i går... (og det koster seff svin:p)

Skrevet

Oi så kult! Jeg har kjøpt lash fusion også nå men er ikke så veldig imponert over den, holder meg til leppesaken.

Jeg kan i hele morgen så vi kan vel da møtes etter du har vært i banken? Hvor møtes vi?

Elendig mamma er du her?

Skrevet

Skal vi si 1130-12 da?

(for du og jeg er jo ca like presise:p hehe)

Dersom ikke hun dukker opp sender jeg henne en melding i kveld jeg:) Men kjenner jeg henne rett klarer hun ikke helt å være avholdende:p

Skal legge lilletroll jeg, blir deilig, den er sutrete:(

Håper du er her etterpå:)

Skrevet

Jeg er her. Nikolai ligger på sofaen ved siden av og tar seg en lur;)

Skrevet

Har pratet med Elendig mamma, og det passet godt for henne også:)

Skrevet

Så bra!

Og gjett hva? Nikolai krabbet MED armene nettopp! Jippi! Og han har det gøy med å komme seg overalt, selv om han driver med en blanding av kryping og krabbing akkurat nå. Nå håper jeg at han ikke fortsetter å være så frustrert!

Skrevet

Herlig!Så moro!

Og ikke minst deilig for dere begge:) Selv om han er litt morsom når han er sint:p Hihi...

Skrevet

Nei det er han ikke;)

Hvor møtes vi i morgen?

Skrevet

Ok! Kl 12? Du har mobil nå?

Skrevet

Jeg stiller med ny kjerre, hvis jeg bare får til å feste de fordømte stroppene på en trygg måte! Kozy, hvilket mob.nr bruker du egentlig? Har to... pm eller msn...

Skrevet

Min tråd:(

Neida;) Hehe...

Spør på skravle, der får du fortere svar, om vogna asså...

Skrevet

Har sendt...

Så gøy med ny vogn! Er du fornøyd bortsett fra stroppeproblemet?

Skrevet

Gleder meg sånn til å se den asså, får håpe stroppene fikser seg!

Spennende...

Skrevet

åpnet esken for en drøy time siden, så ikke prøvd den med baby oppi enda, men tror det blir bra! La det ut på skravle også..

Skrevet

Jepp, urban med snurrehjul! Kjøper da ikke fasthjul jeg, hehe... Skikkelig byvogn:)

Skrevet

Siklet skikkelig på den på Fru Lyng...

*litt misunnelig selv om jeg har ny selv også*

Fått noen svar?

Skrevet

nei, ingen svar enda, bortsett fra forslag om å få de til i butikken til å montere. Kan jo evt stikke innom Gerd Martinsen i byen i morgen og se om de kan hjelpe, hihi... *kjøper ikke vogn hos dere, men kunne dere hjulpet meg litt vær så snill?*

Skrevet

Tror dessverre ikke Gerd fører OTH!

Så da tror jeg ikke de kan hjelpe heller...

Hmmm... Kanskje Spareland kan? Litt usikker på om de fører også...

Skrevet

Hehe, nei hun fører DEFINITIVT ikke oth, men tenkte kanskje det finnes andre vogner med stropper... Spareland? Du tuller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...