Gå til innhold

Slim under "festing"

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det er normalt med mer/økt utflod eller slim produksjon under festing? Det er 8 dager siden jeg hadde EL og det er vel rundt disse tider det skal feste seg om det gjør det?? Har I de siste dagene hatt økt slimproduksjon.... omtrent som rundt EL... Er dette vanlig? Noen som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp igjen og håper på svar=)

Skrevet

Noen?

Skrevet

Hei,

Jeg aner ikke om det kan ha noe med festing å gjøre, men jeg har opplevd det samme. Har hørt at det kan være fordi det gule legemet etter el (i tillegg til mye progesteron) også danner en viss mengde østrogen. Vet ikke om dette stemmer, men det høres logisk ut for meg! Det er jo østrogenet som skaper slim og fuktige forhold under el.

Har ikke vært gravid så om det evt også skjer under festing kan jeg nesten ikke svare på. Med mindre jeg er blitt det svæææært nylig :)

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde en liiiten festeblødning sist jeg ble gravid med lillegutt! Da kom det litt slim, og en stripe blod. Ellers så "kjente" jeg faktisk at jeg ble gravid. Høres rart ut, men jeg følte at jeg var gravid før jeg testet :-)

Les mer om sekret på www.pernille.info

Skrevet

Jeg har også hatt spor av blod når jeg har hatt EL. Det kan jo være det eller så er det at egget graver seg ned og at det er en festeblødning!

Håper på det siste for din del!!

Skrevet

Det går en stund fra EL til at egget fester seg altså :-) Anbefaler virkelig www.pernille.info om dere lurer på detaljer rundt det å bli gravid. Fertility Awareness Method som er beskrevet der inne er også veldig bra i forhold til prøving :-)

Skrevet

Takk for svar...=)

Har ikke blødd noen ting, bare økt utflod/slim... men har hørt at det kan være et tegn på svangerskap også... men tørr ikke håpe..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...