Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi begynner vel kanskje å bli konfertable med å være gravide :o) Det er i alle fall jeg nå. Også er det liksom litt tidlig for meg til å bekymre meg for fødsel og sånt.

Også er det spennende å vente på at den dagen kommer som man på ordentlig kan være inne på 3.tri .. ikke bare snikkikke lenger.. Jeg snikkikka i alle fall en del før det ble min dag :o)

Håper alle har det bra siden det er stille her!!

merker selv at jeg har gått fra å være aktiv her inne til å bli mer aktiv på de "store" forumene når jeg først lurer på noe. Ble liksom så vant til at det var lite svar å få her inne. Men skal skjerpe meg, er jo en vond sirkel! Hvis ikke jeg selv er aktiv her - hvordan kan jeg forvente at alle andre skal være det?

Men det er jo egentlig et godt tegn at vi ikke har hundre spørsmål... da er vi mer komfortable med vår egen situasjon.

Men jeg håper ting tar seg opp, er veldig hyggelig å ha et fora der man kan lufte tanker og spørsmål.

Annonse

Jeg kikker innom hver gang jeg logger inn, men det er som sagt ikke så mye aktivitet.

Men merker at jeg savner dere litt; på 2.tri er alle kommet så kort, på 3.tri er alle kommet så langt, hehe, sikkert bare en følelse det da :o)

Vi får være litt flinkere alle sammen, er jo trivelig her :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...