Gå til innhold

Nå blir jeg oppgitt...... (Ang solkrem)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere her var jeg og kjøpte solkrem til lillegutt. Jeg kjøpte Garnier Ambre Solaire Kids Spray 30, da jeg så at den ble best i test. Men så leste jeg at denne inneholdt noen stoffer som ikke var bra for barna. Dessuten blir jeg grønn og seig på hendene etter å ha smurt med den. Jeg dro på nytt ut i butikken og kjøpte den som kom nest best ut, Eucerin. Men nå ser jeg at jeg har kjøpt feil Eucerin, for Eucerin Junior Micropigment Sun Lotion 25 har få betenkelige stoffer, mens jeg har kjøpt Eucerin Junior Intensive Protection Sun Lotion 25 som inneholder spesielt problematiske stoffer.

Aaaarrgh... Må jeg virkelig ut å kjøpe en tredje solkrem.........?

Hvorfor er disse skadelige solkremene ute i butikken egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt nivea kids sin ! og er veldig fornøyd... den kom foressten på 2 plas og fikk karakteren 4,7 mener jeg (den delte annen plass med en annen)

Skrevet

Vet du...jeg ville bare brukt en av de du har fra før av jeg. Det viktigste er at ungen blir smurt og ikke blir brent.

Jeg bruker Ambre Solaire sin jeg. Hvis man skal passe på alt og følge alle råd må man jo nesten bare sitte innendørs året rundt *;)

Skrevet

Jo det er jo faktsisk sant det :) Men er det bare jeg som blir grønn og seig på hendene av Ambre Solaire sin solkrem?

Skrevet

Jeg kjøpte solkrem på apoteket som kun er partikkelfilter. Det var den som ble anbefalt hvis jeg absolutt måtte smøre henne før hun var 1 år...

Skrevet

Den er jo grønn så jeg blir også naturlig nok grønn på hendene når jeg bruker den...men det blir jo borte når jeg smører det inn i huden. Ikke merket noe til seighet. Kan det hende at den er gått ut på dato?

Skrevet

Altså, hadde de vært skadelige hadde de ikke vært i butikkene. Men om man skal være hysterisk og redd for alt... De skal jo ikke smøres inn hele døgnet hver dag, kremen er noe som skal brukes av og til jo. Så slapp heller av, og bruk den du har kjøpt, går nok helt fint. Evt kan du jo bruke all tiden din på å sitte inne hvor ungen ikke kommer i kontakt med noe som kan skade. Feks, røyk, trafikkulykker, etc...

Skrevet

Oisann du... Det var kanskje å dra spørsmålet mitt litt langt anonym. Må kunne spørre spørsmål og om råd uten å være hysterisk vel? Fisk med CV; Hendene mine blir grønne etter å ha smurt den inn i huden til junior, som et grønt lag på hendene. Men er jo ikke værre enn å tørke av med en vårserviett da. Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...