Nicita73 Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Satt inn på skravle, men syntes det er så vanskelig å få svar der, prøver heller her:) Lillegullet mitt på snart 8 mnd. hadde dobbeltsidig ørebetennelse nå, har det lett for å komme tilbake når de først har hatt det en gang? Er det noe jeg kan gjøre for å forebygge? Glemte å spørre legen når jeg var der. Vi skal ut å fly 2 juli, vil trykket merkes bedre for han som har hatt problemer med ørene?
snartmammapåny Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Da jeg var til kiropraktoren med småen sin kolikk sa kiropraktoren at om han ble plaget med øreverk så måtte jeg ta kontakt. De kunne nemlig hjelpe mot det og. Så du kan ringe en kiropraktor å høre.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 jeg har en gutt som har vært plaget med ørene i en lengre periode. for gutten min har det vært slik at han blir veldig tett i nesa og det blir trykk i ørene og slik kommer betennelsen. fikk beskjed av spesialisten å bruke masse saltvann for å løse opp slik at nesa ikke er tett. det har faktisk hjulpet veldig. med en gang nesa blir tett så bruker vi saltvann - for å forhindre at det blir trykk ørebarns skal ikke spesielt merke trykket noe særlig på fly - men det er jo individuelt så litt vanskelig å si. det sa spesialisten til oss ihvert fall
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Et vanlig råd er å heve hodeenden av seng noen cm, slik at ungen sover med hodet høyere enn resten av kroppen.
Nicita73 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har ikke sånn til å heve, men han sover med pute, det hjelper kanskje noe?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Det er bare å legge noe under føttene på senga, eller under sengebunnen hvis det er mulig. Vi bruker bøker! :-)
snartmammapåny Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 for å heve sengen kan du bruke en bok under hver fotben på hodeenden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå