Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Tenker ikke på små babyer da men sånn fra ca 4-5 år å oppover.Kjedeligt å snakke med voksne synest jeg å liker å leke ilag med barna istedenfor.Gjorde det når jeg var på besøk til ei venninde,var jeg uforskammet da eller?Hva synest dere om sånt?
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg syns det er koselig jeg. Men hadde kanskje blitt litt snurt om du BARE var med barna og ikke meg.
snartmammapåny Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Ville syntest det var litt snodig om en venninde kom på besøk bare for å leke med barna mine hele besøket. Å leke litt med barna for så å ha litt voksentid er vel bare kolsigt, men bare med barna og så dra hjem blir litt rart i mine øyne...
Ane** Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Ei veninne av meg leker MASSE med datteren min (blir tre i høst) når hun er her... Skravler jo med meg, tar en kopp kaffe osv også, men jeg vil tippe at 60-70% av tiden hu er her så flyr hu rundt med snuppa... Synes det er kjempekoselig jeg!!! Jeg setter utrolig pris på at hun ikke bare "ser" meg, men også barnet/barna mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå