Gå til innhold

Noen som har vært i Marbella,Spania her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dit i sommer å trenger litt info om noen har lyst til å gi? :)

Skrevet

har vært der mange ganger. hva vil du vite? =)

Skrevet

Jepp. Var utrolig dyrt der synes jeg

Skrevet

Aner ikke, men gratulerer med overstått;)

Skrevet

Ja, har vært der.

Det er veldig tørt og varmt der. Koselige mennesker, men akkurat Marbella er litt vel turistifisert.

Ikke noe fin by, egentlig, men ekstremt snobbete, så det er veldig gode shopping-muligheter i forhold til størrelsen om du er interessert i sånt. For å si det sånn, så går byen Oslo en høy gang når det gjelder designer-butikker.. Store fine båter å se på, og man ser både Afrika og Gibraltar derfra. Sistnevnte er vel verdt et besøk.

Hva vil du egentlig vite? I hvilken sammenheng skal du dit? Jeg var der i forbindelse med jobb.

Skrevet

Litt sen med å svare jeg, så ikke alle svarene før nå.

Grunnen til at jeg skal dit er fordi vi har fått låne en leilighet der nede, å den er ganske stor så det passer bra siden vi er 4stk som skal dra.

Ville egentlig bare vite hvordan det var der, å om det var noe spesielt vi bør få med oss. Skal dit bare på ferie jeg da :)

Skrevet

Jeg jobbet i Benalmadena, ca 20 min, unna. Synes det er flott i Marbella, men det er litt snobberi og stive priser der.

Om du skal ha med barnet ditt er det et flott badeland ca. 45 min unna..

Jeg trives myyye bedre i Spania enn i Tyrkia o.l. Det er jo mye turisme der, men det synes jeg er helt greit:o) Hyggelig å treffe på andre du kan prate med..

Synes stedet er flott jeg!! :o)

Skrevet

Jeg var der i høst. Kjempefint std synes jeg. Fine strender og bra shopping. Er et kjøpesenter som ligger like utenfor som dere bør få med dere. Husker ikke navnet, men det er kjent for å være kjempestort. I gamlebyen er det veldig koselig og fine restauranter.

Gibraltar ligger like ved - verdt å å med seg.- Er en britisk koloni, og det er ganske spesielt der. En stor klippe liksom. PÅ toppen der er det løse aper dere kan hilse på.

Fint å reise til Benalmàdena, som ligger like ved. Der var det kjempefint.

GOD TUR =)

Skrevet

Jepp skal ha med snuppa så må nødt til å få med oss badelandet ja. Vet du hva det heter, å om det går busser dit?

Takk for svar :)

Skrevet

Takk for tips :) Skal notere det ned så vi får med oss det.

Skrevet

Dere må gå opp i gamlebyen i Marbella.Der er det en appelsinlund,og kjempekoselig.

El Corte Ingles heter det kjøpesenteret i Marbella,ligger litt utenfor sentrum.

Båthavnen i Puerto Banus er verdt et besøk.

Marineland og Tivoli i Benalmadena er også et must hvis dere har barn med.

Ellers så er det marked nesten hver dag.Husker ikke helt hvilken dag det er i Marbella,men det er bare å spørre noen,for alle vet det.

Calahonda har marked hver onsdag,og La Cala har lørdag,mens Fuengirola har tirsdag.

Dyreparken i Fuengirola er en utrolig fin opplevelse.Så har du en mye større en i Marbella som heter Zelvo(tror jeg det var):en der er det så stort at dere må kjøres rundt.

God tur!! :-)

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips, høres jo ut som det er mye gøy for både voksne og barn så det passer bra :)

Vil jo prøve å få med oss mest når vi først er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...