Gå til innhold

Tommy Tippee (skrives det sånn?) flaskene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor var det dere hadde fått tak i de? Glemte å skrive det ned sist det var snakk om de og nå finner jeg ikke igjen den tråden...

Skal snart ha pass til jenten min så da håper jeg hun vil spise av den flasken:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg har kjøpt på Barneland Spareland, men er kanskje litt langt til Krokstadelva?! Vet ikke hvor i landet du holder til. Lurer på om babyshop også har.

Google det og se hva du finner kanskje. Importøren har iallefall egen side og der tror jeg det ligger liste over forhandlere:)

Skrevet

Jeg var innom Babyshop på Ryen for noen uker siden og da hadde de ikke fått flasker, men hadde masse annet av Tommy Tippee. Hvis du har en Babyshop i nærheten så kan du evt. ringe de å høre:)

Skrevet

Jeg har kjøpå på apoteket her hvor jeg bor. de holder akkurat på å ta inn det merket.

Skrevet

Bor i bergen, så får ta meg en tur på babyshop. Har prøvd å google det uten hell. Har også vært på et apotek og de hadde tatt inn masse fra Tommy Tippee, men ikke flasken, og de trodde ikke de kom til å gjøre det heller, men kan jo høre med andre apotek kjeder.

Tusen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...