Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 har en simo duo, kjempe fornøyd med den;) Og en titanium reisetrille.. Skal kjøpe teutonia til sommeren tror jeg den er litt lettere enn simo'n=)
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har emmaljunga Duo Edge og er super fornøyd. Den er helt perfekt, men er jo ganske stor og tung å dra inn og ut av bilen. Har også en Quinny Buzz, er fornøyd med den å, men ikke så godt som med Emmalungaen... Men det er jo 2 helt forskjeldige vogner!
Lille L Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har quinny freestyle og er passe fornøyd, den er god og trille men har noen små feil. Vi har også olebrum "sportsvognen" som vi bruker som ferie vogn.. Den er jeg kjempe fornøyd med tanken på at den bare kostet 650kr..
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 brio kombi, ikke kjempefornøyd, men ok. Litt for tung å dra på, men regner med at jeg ikke kunne fått noe bedre. Gleder meg til bare sportsvogn.
mammmamia ** Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Har en OTH Urban Jungle og en Titanium reisetrille - strålende fornøyd med begge! :-) Skal ha meg Bugaboo til sommeren/høsten da..!
rosebuketten Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Emmaljunga city cross med citybag. Er kjempefornøyd, en lett vogn som er god og kjøre.
Nicita73 Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Har en Brio Kombi og en BabyTravel Jogger, joda er da fornøyd, men blir man noen gang helt fornøyd hi hi.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har ganske mange jeg... Simo kombi; Kjempefornøyd med den som bagvogn, synes den er litt vel svær som sportsvogn. Carena Freeride; kjempefornøyd med den som sportsvogn, har ikke brukt den med bag... ABC City; Tja, vet ikke helt jeg, synes den er "billig" i utførelsen, hjulene er håpløse. Men ellers er den vel grei som "shoppingvogn". Kanskje litt dum å manøvrere. Men den veier jo kjempelite og har komforten til en sportsvogn, vekten til en paraplytrille. ABC Paraplytrille; det er akkurat det, en paraplytrille.. Synes kanskje forhjulene lever sitt eget liv litt i ulåst stilling, men ellers så fornøyd man kan bli med en sånn en. Mutsy Urban Rider (duo College) Har ikke brukt bagdelen, men er superfornøyd med sportsdelen!
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har en emmaljunga edge duo:) Kjempefornøyd.
Fisk med CV Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Har en Teutonia Mistral Sport, kjempefin turvogn som jeg kommer frem overalt med. Har bestilt en Quinny Buzz nå som jeg skal bruke som byvogn så snuppa får se litt mer.
*betty* Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Har Simo Kombi og er kjempefornøyd. Solid og god vogn, men litt tung.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 TFK bagvogn og sportsvogn (som ennå ikke er i bruk). Super fornøyd. Super god i terreng (skogen) og til bybruk.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Har Quinny freestyle, ganske fornøyd bortsett fra at det har vært feil på brems (fikset) og noe annet småslark her og der. Maclaren trille, superfornøyd.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 13. juni 2007 #15 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har Teutonia Mistral og er super fornøyd. Hadde Simo kombi før, men den var så tung
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 13. juni 2007 #16 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har Teutnia Prestige Duo. Rådigger vogna.
Tulle06ogPrins10 Skrevet 13. juni 2007 #17 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell. Og en Graco paraplytrille. Er kjempefornøyd med begge. Hadde bilstol jeg kunne feste på Gracoen når hun hadde den første bilstolen sin.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 13. juni 2007 #18 Skrevet 13. juni 2007 troll duo vogn: veldig fornøyd med vogna..men kalesjen falma så aaalt for fort:o( skikkelig kjipt!! carena freeride: grei nok..supert å kunne snu kjøreretningen, men var tung å trille i oppoverbakker, og kalesjen detter veldig fort ned! babideal trille: Har alt som ei trille kan tenkes uten å kunne legge ryggen helt ned.. ei veldi bra trille! chicco trille: ei usedvanlig solid trille...synd det ikke er kalesje på den! guinny XL FORMULA: den beste vogna jeg noen ganger har vært borti!! Er ei helt fantastisk vogn! Denne vogna er annbefalt fra 1-4år, og har fortykka ramme og skivebrems! denne vogna sverger jeg til!!
2 gutter og 1 jente Skrevet 13. juni 2007 #20 Skrevet 13. juni 2007 jeg har ogsaa simo duo. syns den er kjempestor og flott. men er for stor til aa gaa med i byen, men kjempeflott til turer. lillegutt kan sikkert bruke bagen leeeenge!
silhah og emilie Skrevet 13. juni 2007 #21 Skrevet 13. juni 2007 jeg har simo kombi..var veeeldig fornøyd når vi brukte bagen men nå når vi bruker sprtsdelen så hater jeg den... for det første er den tung og stor for det andre detter fotstøtta ned hele tiden:( har vært og klaga men den er visst slik
ValentinesBaby Skrevet 13. juni 2007 #22 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har Teutonia Prestige Kombi, er KJEMPEfornøyd med vogna. Den kom tross alt ut på best i test på forbruker.no
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 13. juni 2007 #23 Skrevet 13. juni 2007 bugaboo cameleon simo kombi carena easy hvert til sitt bruk, men er fornøyd med alle tre,men mest med bugabooen da;)
Amabolla Skrevet 13. juni 2007 #24 Skrevet 13. juni 2007 Simo kombi 2006: veldig fornøyd med den-god plass og god å trille. Men ganske tung og må ta av hjulene for å få plass i bagasjerommet på diverse biler. Bruker den nå som sovevogn-og etterhvert til barnehage. Phil&Teds singelvogn: veldig fornøyd. Lett og supergod å trille. Eineste minuset er at den er litt pes å få fra liggende til sittende med vesla i den. Må ta henne ut for å sette opp ryggen. Lang rygg og muligheten til å åpne bak så det blir gjennomtrekk:) Gracco Mirage Plus trille: heilt fin trille, men denne skal vi selge da vi ikke har bruk for den lenger.
Gjest Skrevet 14. juni 2007 #25 Skrevet 14. juni 2007 jeg har stokke vogna og er superfornøyd. den er lett og god å manøvrere både inne i butikker og ute på veien. enkel og lett å få inn i bilen og tar liten plass. ikke lenge før vi skal bruke sportsdelen nå.. får se om vi er like fornøyd der,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå