Gå til innhold

Er det noen flere som fryser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 11 februar, så da er jeg ca. 5+4 uker. Jeg sliter skikkelig med at jeg fryser, er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tror jeg ikke..

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 8. februar og fryser som bare det!!! Det var faktisk sånn jeg fikk mistanke omat jeg var gravid, fordi jeg hadde det på samme måte i forrige svangerskap. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg fryser sånn, men innbiller meg at det skyldes en omprioritering av blodets sirkulasjon. Dvs perifere organer nedprioriteres til fordel for livmoren. Muligen kan også det økende blodvolumet ha litt å si, i form av at en lettere taper varme??? Skulle gjerne hatt et svar på dette fra lege/ jordmor.

Men det er kjekt å høre at jeg ikke er alene om å sitte med fleecejakka på i 20 varmegrader... :D

Skrevet

Har ikke opplevd det selv,kan være jeg er litt kaldere på beina enn vanlig....men ikke et problem.

Men det er visstnok helt vanlig hører jeg...

Det er iallefall ingenting å engste seg for,du får bare kreve litt ekstra varme fra kjæresten din,det er jo ikke det værste.......:)

Skrevet

Hehe... ja, sant! skal be om litt kos og varme når han kommer hjem!

Skrevet

jeg fryser også

er bikkjekaldt overalt syns jeg

Skrevet

Hos meg var det omvendt i starten, jeg holdt på å svette ihjel, enda jeg er egentlig en frøspinn. :)

Så det er vel hormonene som leker seg litt med kroppene våre. :)

Skrevet

Samboeren min fryser mer enn vanlig -

Hun sier hun likte det som det var helt i starten etter befruktningen, da var kroppstemperaturen litt forhøyet - og hun frøs ikke som nå...

Skrevet

ja er vanlig!! fryser jeg også!! :) brrr...

Skrevet

Fryser jeg og, og det er visst helt vanlig - hadde det sånn sist også. Men, bare vent til vinteren kommer - da er vi som varmeovner, og de stakkars mennene våre får ikke fyre opp for da blir det for varmt... :o)

Skrevet

Jeg også fryser. Eller ikke forrige uke, da var det jo så varmt ute, men ukene før og etter har jeg brukt ulltrøye for å ikke bli syk...

Skrevet

Fryser som bare det..... gjorde det forrige gang også! Sitter med fleecejakke og har ullsokker. Ser sikkert djævelsk lurt ut... haha.

Skrevet

He he. Her i heimen krangler vi så busta fyker når vi er ute og kjører bil for tiden. Min bedre halvdel setter kald luft på fullt, og påstår at han er i sin fulle rett nå når det er over 20 grader ute. Og jeg kan vel ikke akkurat nekte for det, men jeg sitter med vinduet igjen, setevarmer på, og alle luftesluser stengt og irriterer vettet av meg på den stabukken!!!! Bilen er omringet av lokale tordenskyer produsert av den lett hormonelle fruen i framsetet :D `

Og til vinteren, da snur det ja! Da er det opp med vinduene, på med air condition, jeg må ha masse kald frisk luft på slutten av svangerskapet. Blir så vanvittig varm i 3. trimester. Fnis. Han er jo tålmodig, jeg må bare innrømme det. Kanskje det er han som burde få presang etter fullgåtte ni månder og ikke jeg :D

Skrevet

Fryser jeg og...Godt å høre at det er andre og!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...