Gå til innhold

Hun vil fortsatt ikke ha middag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa har nettopp fylt 7mnd og nekter og spise middag.. Kun grøt og hun spiser 3grøt måltider om dagen + frukt og litt brød.. Men middag det skal hun IKKE ha, jeg får i henne noen par skjer men thats it.. Hun spytter det ut lager rare grimaser og til slutt nekter og åpne munnen.. Har prøvd alt, middagsglass, hjemme laget. Med krydder og uten. Har prøv og gi henne middag hver dag nå siden hun var 4-5 mnd men hun vil fortsatt ikke ha..

Blir ganske oppgitt:( Hun kan da ikke drive og spise bare grøt hele tiden. Hun legger fint på seg og får 3-4flasker mme om dagen. Men, det som er rart er når jeg spiser no og hun får smake så synes hun at det er kjempe godt men, med en gang jeg moser den samme maten til henne så vil hun ikke ha.. Uff aner ikke hva jeg skal gjøre..

Noen gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenny ville heller ikke spise middag inntil vi prøvde å gi henne det kaldt rett fra kjøleskapet. Da gikk det ned på høykant! Mat og drikker, for den saks skyld smaker mindre når det er kaldt så prøv det!

Skrevet

hmmm, det har jeg aldri tenkt på før.. Ja, da prøver jeg det i morra har prøvd alt annet så det skader jo ikke.. Takk Takk for tipset:)

Skrevet

Ikke annet råd å gi deg enn å vente litt for så å prøve igjen...

Selma har heller ikke villet ha middag. Har holdt på i nesten 2 mnd nå innimellom, og endelig i går spiste hun ett halvt glass:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...