Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 i munnen selv? Eller finne den om natta i senga og putte den i munnen!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Gutten min er over 3 mnd. og gjør det ikke enda.. Vet ikke når dem begynner med det jeg..
Lille L Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Snuppa mi begynnte og leke med smukken når hun var 4mnd.. Nå er hun 7mnd og tar den inn og ut av munnen.. Så finner hun den selv i senga og putter den i munnen.. Så deilig å slippe og løpe fram og tilbake for og gi smukken:D
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Tjaa.. 4 mnd kanskje? Husker ikke helt, men ganske tidlig. Nå har han fire sutter i senga, alltids en han finner. Selv om han kaster ut et par er det noen igjen i senga...
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 mathias er 5 mnd og han har begynt å prøve å ta den inn.. men klarer det ikke helt =)
Yo&La+spire Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Mi er 3 mnd og kan bare ta den ut enda:P Tar den ut med hånda altså...Hun kan holde den på plass så den ikke faller ut, men vet ikke om det er bevisst....hun driver alltid å krafser seg oppe i ansiktet....
Guttemamma til tusen :) Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 tja..rundt 7mnd tenker jeg..og han var tidlig i forhold til de i mødregruppa! var vel rundt 10mnd når hanbegynte å leite etter den i senga.. det var deilig det:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå