Gå til innhold

Han har plutselig begynt og gulpe så masse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 3 mnd. har plutselig begynt og gulpe så vanvittig mye! Han begynte med det for en ukes tid siden. Med en gang han har spist så gulper han mye..! Både han og jeg må skifte klær. Og det er ikke bare en gang etter måltidet, men opptil 3 ganger ganske rett etter måltidet..

Først så tenkte jeg at han kanskje fikk for mye mat, men han spiser kun hver 4 eller 5 time (vil ikke ha noe mer i mellom). Og jeg peleier og lage 165 ml. mme og han drikker til han er mett. Noen ganger går alt, mens andre ganger er det mellom 30 og 50 ml. igjen. Men han gulper like mye uansett..

Han får litt vann innimellom, sviskesaft og litt velling på kvelden nå (har fått velling 3 kvelder). Men han gulper ikke etter måltidet med velling..

Er det ingenting og tenke på eller burde vi få undersøkt det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter med det samme problemet. men Datteren min er bare 3 uker.

Hun har de siste dagene nærmest kastet opp etter måltidene.

hvis hun får ligge helt i ro etter at hun har sluppet puppen så går det bra, men da får hun mage knipe senere på dagen/natten.

Noen med råd.

Skrevet

vår datter gulper alltid når hun drikker vann. Prøv å kutte ut vannet en dag for å se om det hjelper. Så kan du heller prøve med vann igjen etter noen uker - kanskje han klarer å beholde det da. Vet ikke jeg altså, men det er vel i grunn det eneste forslaget jeg har. Lykke til :-)

Skrevet

Er bare det at han får ikke vann hver dag.. Men gulper like mye uansett..

Men takk for svar=)

Skrevet

her begynte han å gulpe etter vi gikk over til mme.. Fra nesten ingentinge til nesten hele tiden! Kan det ha noe med det å gjøre?

Skrevet

Nei.. er nok ikke det heller.. Han har fått mme siden han var 2 uker gammel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...