Gå til innhold

Til Maymaymamsen!!


Baby nr3 ombord

Anbefalte innlegg

Du så på en annen debatt at du hadde vært på UL å såg armer og bein å sånn ganske tidlig. Var det utvendig eller innvendig da?

Jeg var på utvendig når jeg var 8 uker og såg da bare en klump og et hjerte som dunker, men skal på UL igjen på onsdag og da er jeg over 11 uker, vil jeg da se mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heiiii!!

Jeg er ikke maymaymamsen,men jeg kan si hva jeg har hatt.Er 10+2 og har hatt 4 ul alt.Alle innvendig,og i dag,alså 10+2,å jeg godt hele kroppen,armer og bein og den rørte masse på seg!!!

Tror man må være uti 2.trimester et stykke for å se noe grundig på utvendig ul.Vet ikke eksakt,kanskje noen andre som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ul i går, da var jeg 11+5 tok utvendig å så hjertet, hender, føtter, nese, øyne, fostervann... Det eneste de ikke kunne si med sikkerhet var når terminen er og å se kjønnet. Skal tilbake om 5 uker, gleder meg!

Gled deg og kos deg med den lille:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar:)

Gleder meg allerede, blir nok utvendig denne gangen også men forventer ikke se så mye. Men forrige gang var babyen 2 cm og nå står det på MIn side at i uke elleve så er den 6,5 cm, så må jo være litt mer å se.

Skal på ultralyd enda en gang i slutten av juli, sånn standard UL, da får jeg vel se det meste håper jeg!!

 

Lykke til til dere andre også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...