*1+1=2 små* Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jobber i 2 mnd. som vikar, er fast ansat egentlig, men har fulltidsvikariat i 2 mnd. over sommeren... Jeg ble syk for noen dager siden, typisk sånn sommer forkjølelse som utviklet seg til å bli med feber og oppkast...utrolig kjedelig...(sambo er også syk). Dro til legen i dag, fikk sykemelding ut uka(3 dager). Det første sjefen min sier er: du sa ingenting om at du var gravid når du snakket med meg om å jobbe hele sommeren, er det slik at du lissom skal være syk hele tiden pga dette? HVA I ALLE DAGER? Dette har han da ikke lov til? Hadde jeg ikke vært gravid, hadde dette bare vært en teit forkjølelse som kan ramme hvem som helst...hvorfor skal vi gravide diskrimineres slik? Hvis jeg får bekkenløsning og ikke kan jobber mer, er det da ikke min feil?!(veldig aktiv jobb, mye løft og gåing) Ble sikkelig skuffa, og vurderer å ta det opp med sjefen..håper han ikke mente det slik..fordi dette fører til at jeg ikke føler meg helt vel på jobben:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå