♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Synes det virker som om alle andre enn meg har pupper som flommer over med melk, og har babyer som sover mellom ammingene 3 hver time eller sjeldnere.. Selv har jeg ikke hatt tid til lange trilleturer, husarbeid, matlaging og shoppingrunder.. Skal nå starte med mme en gang pr dag for å se om han går opp mere tilfredstillende da, og er mere fornøyd. Er på kontoll ofte for å sjekke vektstigning.. Er jeg alene om dette? Gutten min er bare 7-8uker...
Canari Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Det er nok veldig mange som sliter med ammingen, se ammedebatten her - der får du gode svar fra bl.a. ammehjelpere. Jeg har baby på over 5 mnd og jeg syntes de første fire månedene var mye stress, og enda blir jeg litt oppgitt innimellom, har nok melk, men snuppa har hatt det med å hyle, få veldig mye luft i magen, skal av og på ørten ganger, hyler, vrir seg bort, vil ikke ha og og må lures på puppen, så vil hun ha likevel, og da skal hun ha hver 1,5-2 timer. Og hun vil IKKE ta flaske :-) Og hun har nesten aldri sovet mer enn 2-3 timer totalt på dagtid, og hun vil bare sove når vi triller, dvs MÅ trille 2-3 timer om dagen :-) Har sikkert gjort mye galt, men hva kan man vel som førstegangsfødende -- gleder meg til hun bare skal sove en gang om dagen og drikker av kopp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå