Gå til innhold

Hvor lenge er det man skal blø etter å ha mistet gulleggene da??

Anbefalte innlegg

Har blødd siden søndag, men det var bare litt men de store blødningene kom på mandag, tirsdag og i dag onsdag.. og i dag har det vært med svarte slimpete klumper (æsj sorry)

Hvor lenge har dere blødd etter mislykket forsøk?? er på rugedag 14

Er så sliten og lei, deppa av dette her.. men kan ikke gi meg!!!

Fortsetter under...

Hei Tullemor,

Jeg hadde uttak den 23. mai og innsetting den 28. mai og tok blodprøve 6. juni og begynte å blø på kvelden den 7. juni - og det ser ut som det blir siste dag idag. Begynner å bli temmelig lei ja.. Ringte Volvat for svar på blodprøven og jeg skylder Hcg..... :-) :-)

Min akupunktør sa at det var bra at man blødde mye og lenge, for det betyr at slimhinnen har vært tykk og god. Og det er jo posivit.

Skjønner så inderlig godt at du er sliten og lei - veldig trist at det ikke gikk denne gangen, men det er som du skriver - du kan ikke gi deg nå.

Skal dere bytte klinikk? Jeg holder til på Volvat og må si meg veldig godt fornøyd med alt, men jeg har ikke erfaring fra andre steder. Har hørt mye fint om Aleris også. Ønsker deg lykke lykke til med neste forsøk - kanskje vi holder på omtrent likt. Antar jeg skal i gang i august.

Klem til deg

Hei.. ja da har du blødd i 7 dager da.. hmmm

Må ikke gi oss nei :o)

Vi bytter klinikk nå ja. Har ikke helt bestemt oss ennå, skal prate litt sammen i helgen.. hva vi gjør, så har jeg legetime på mandag for å høre hva vi gjør fremover og prøve å finne ut hvorfor egget slipper...

Blir nok igang igjen i aug/sept ja... god sommer og stor klem

Hei tullemor1

Ikke for å ta fra deg motet her, men jeg blødde fra den 10 til 21 mai, dvs 11 dager etter mislykket forsøk. og jeg fossblødde. på 17 mai kunne jeg ikke gå noe sted for det var full føyke... Etter 4 dager uten blødninge startet det igjen, men da varte det bare 3 dager... håper du slipper det samme som meg for det var for jævlig.....

En trøsteklem til deg på veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...