Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Fy flate! I dag har han vært et sant helvete! Våknet 3 og siden har det gått slag i slag med hyling, skriking og grining. Sikkert noe tenner på vei.... Selv i de 2 minuttene han har vært blid har han vært høyrøsta, så nå har jeg huepinne så det holder! Noen som har en stille og snill en som vil bytte for et par dager kanskje? Sorry, måtte bare få ut litt gruff. Anonym nå ja, for sist jeg ble gal i hodet av lillegutt fikk jeg så mye kjeft atte.
pinglo Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Du kan se etter jenta mi noen timer,hun bare sover. Så kan eg ta han lille din med ut å jobbe hagen. c",)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Fikk du kjeft?? Sikkert av noen som hadde en rolig unge akkurat den dagen....folk er bedrevitere..hvertfall på BIM og DIB...verdensmestere. Vet hvordan du har det...levd med tvillingpar med kollikk.....helidvis bedre dager nå..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg anbefaler hørselvern på det sterkeste, det vil ta piffen fra de verste lydene.
pinglo Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jeg overlever nok. Skal klippe plen,så plenklipperen overdøver sikkert det meste.. Så kan han luke bed i mellomtiden..slite litt i ugress..
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 godt det er fler som føler det sånn på slike dager/perioder! jeg tenker at jeg skulle gitt henne bort til første og beste, eller bare gå meg en tur så kan hun ligge der he,he Føler med deg. vi har hatt det ille her fra og til noen uker. helt grusomt. hvor gammel er han? lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Pyton, vi legger de ut på Finn.no, sikkert noen som vil ha dem;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå