Gå til innhold

gikk det fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge ventet dere før dere ble gravide etter dere hadde sluttet med pillen?og hvor lang tid tok det før syklusen stabiliserte seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for meg tok det ca 2 mnd til j ble gravid fra j slutta på p-piller... mista første gang og gikk ca 2 mnd igjen..

Skrevet

Vi klaffet på første forsøk denne gangen! :o)

De andre to gangene brukte vi 3 pp før det klaffet, ikke allverdens av tid det heller, men lenge nok for en utålmodig sjel... :o)

Skrevet

Første 4 år andre 4-6 mnd

Skrevet

testet positivt etter 6 ukerl, rakk aldri å få skiukkelig mens.. regner med jeg fikk eggløsning 20 dg etter pilleslutt:)

Skrevet

3 uker etter p-pillestopp...:) så fornøyd med det! Full klaff på første måned! Har alltid hatt tanker om jeg var infertil...så gleden er stor!

Skrevet

JA!! Ble gravid med en gang etter at sluttet med p-pillen! Hadde snakket mye med partneren om at det ofte tok lenger tid å bli gravid etter at man hadde gått på pillen i flere år, og at det derfor var best å slutte med pillene med en gang så det ikke skulle ta så all for lang tid... Overraskelsen var derfor stor da testen viste to rosa linjer på samme dag som forventet menstruasjon!!

Skrevet

dytte dytte..huff så tung:)

Skrevet

Vi har "hoppet av i svingen" i hele 2,5 år:/ Jepp! I januar stoppet vi med det, men en av oss var alltid borte ved EL, inntil sist mnd (27-28mai) Og i dag: GRAVID!

Skrevet

Sluttet på p-piller i januar og 7 uker på vei nå. Syklusen ble aldri stabil;) alt frå 32 til 60 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...