Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Noen andre enn meg som har mistet sexlysten? Jeg har ikke hatt lyst på sex i det hele tatt siden vi ble gravide. Redd han skal føle seg som en melkeku, for før vi ble gravide skulle jeg jo ha sex i tide og utide for å få spiren på plass. Stakkars pusen min, så bekymret for at dette skal vare i ni måneder. Jeg sier at det antagelig vil gå over når jeg er ferdig med å gå rundt å føle meg halvslapp og småkvalm. Hehh.. Han går jo på veggene her hjemme stakkars. Noen flere som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 he he jeg har det sånn jeg også, men tror det kommer av seg selv når man er klar liksom, og jeg er så redd for at det skal skje no å jeg da, gjør jo helt sikkert ikke det men hørt om fler som begynner å blø og får vondt og sånn og siden jeg mista for et par mnd siden syns jeg det er litt skremmende..
bergen81 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Oh yes, dette høres veldig kjent ut! Vi har ikke hatt sex på flere uker nå, og vi er valigvis veldig aktive. Bare tanken på sex gjør meg kvalm, og jeg orker bare ikke.. Stakkars mann.. Jeg også sier at det sikkert gir seg når den verste kvalmen og trøttheten er borte, men tenk om det ikke skjer da? Får helt dårlig samvittighet.. Han tar nesten alt husarbeidet, og jeg er bare trøtt og kvalm og sutrete. Er veldig glad for at han er forståelsesfull i allefall, har dårlig nok samvittighet som det er om ikke han skulle presset meg i tillegg.. Håper det går over snart så jeg kan bli den kjæresten han fortjener igjen.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Hehe..her kjenner jeg meg igjen ja! Høres ut som om du beskrev situasjonen hjemme hos oss, bergen81 Vi får satse på at det går over av ja!
bergen81 Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Ja, stakkars menn.. Glad det ikke bare er meg som ikke fungerer helt som jeg skal.. Litt merkelig at man kan gå fra å være kjempeklar hele tiden til å være fullstendig ute av drift.. Det går nok over skal du se, og da blir det liv i heimen;-)
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Uff, ja dessverre! Beg. å miste lysten allerede under prøvingen jeg.... Alt dreide seg jo om å bli gravid :-( Men som dere sier over her, jeg håper det kommer tilbake av seg selv når kvalmen og trøttheten forsvinner :-) Jeg synes også synd på mannen min, for han sier at han føler seg lurt hehe!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Jeg føler jeg også har mistet sex lysta masse, men det er sånn med meg at når jeg først slipper han nær innpå meg, så kommer lysta da. Til tider stenger jeg han helt ute, men av og til ikke. Men har degradert seg masse ja, håper dette forandrer seg og så håper jeg han holder ut:)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Jeg kan ikke annet enn å "melde meg inn i klubben", en kjedelig klubb men som tidligere nevnt i alle fall godt å høre at flere har det på samme måte. Forsøkte virkelig sist uke, men jeg kjenner bare ingen lyst - og da blir det helt feil for meg å ha samleie. Lysten går opp og ned i perioder og jeg vet at andre som har hatt det på samme måte har fått tilbake lysten etterhvert i svangerskapet, for så å avta igjen mot slutten. Føler meg rimelig "ubrukelig" for tiden, har ikke energi til noen ting... Tross alt er det likevel en billig pris å betale. Vi skal bli mammaer - jippi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå