faritopia Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Jo etter en ma i fjor har vi sex hver eneste dag, om mannen min jobber sen vakt og ikke er hjemme før 2315 er det alikevel sex hver eneste dag!! Sånn vi ble gravid fort begge gangene sist, Om dere er flere en meg orker dere yte 100% hver dag?
Cala75 Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Oj, det hadde jeg ALDRI klart. Syns annenhver dag rundt el er heftig nok jeg.... nei, ingen sexløve akkurat...
faritopia Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 He He er ikke noe sexløve jeg heller akkurat, men er desperat på og bli gravid igjen, og sist gang vi holdt på sånn var jeg gravid andre mnd! har prøvd en stund men først sist mnd vi gjorde det hver eneste dag, og nå er jeg akkurat ferdig med mensen så påån igjen, ler så håper jeg sååååååååå at jeg blir gravid denne mnd :-) savner en liten baby snufs! Klem fra
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Her er det mannen som ikke klarer sex hver dag... og han som sliter med annenhver dag også, så tror vi kommer til å bruke veldig lang tid på å bli gravide...
Lillegull og spiren Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 her er det mannen min også som ikke orker så ofte..så derfor satser jeg mest på rundt i el tider..denne gangen fikk vi bare kost oss en gang i el perioden,rett etter en posetiv el test..så sjangsen er jo tilstede..men jeg kunne ønske mye mere ja..da er jo sjansgsen større for å bli gravid
faritopia Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. juni 2007 Joa klager ikke på hver dag jeg... er jo som sagt sånn jeg er blitt raskt gravid før, men litt slitsomt også he he må jo innrømme det men er jo kos også da, at han engasjerer seg like mye som meg, betyr masse! Håper vi alle blir gravide snart :-)
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Vi har hatt sex hver dag den siste uken, bestemte oss for at denne pp skulle vi virkelig gå inn for saken! Begynte i god tid før EL siden jeg ikke tester meg og vet nøyaktig når den er. Men ifølge all sannsynlighet skal den være nå denne uken, i går eller i dag. Og hva skjedde? Jo... Etter å ha hatt sex hver dag i en uke så har vi ikke tatt i hverandre siden søndag, hehe... Vi ble kanskje litt lei. Hver dag er ganske heftig så lenge begge er i full jobb, trener, går ut med venner osv. Skal jo ha overskudd til denne babylagingen og! Lykke til alle sammen:o)
Tasselur Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Oi, hver dag i lange perioder funker ikke i lengden her i gården. Planen er annenhver dag i romslige perioder før og etter el. Men når testene begynner å gi positivt utslag på el så blir vi brått litt ivrigere likevel, gitt. ; ) Så summasummarum blir det nok annenhver dag fra tr drar, så hver dag ei knapp uke rundt el før det glir over i annenhver dag fra mot tr igjen. Her skal ingen muligheter gå til spille, nei! (Og total avholdenhet ei ukes tid, må jo samle krefter.)
faritopia Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2007 Det var dette jeg skulle frem til at siden vi gjør det hver eneste dag etter jobb,før jobb ikke en dag fri, orker jeg ikke gi 100% hver eneste dag. :-) he he. men har klaffet fort før så krysser fingrene igjen. Er så leit at man skulle hatt ei lita jente på 2 mnd nå og heller går til en kirkegård med storesøsteren! uff nei her fortsetter vi hver dag, det som for tiden holder meg gående og selvfølgelig min snille mann og vakre vakre friske datter på snart 5! :-)
mofe28 Skrevet 14. juni 2007 #10 Skrevet 14. juni 2007 Dem sier faktisk at det er bedre å ha sex annenhver dag når man skal prøve å bli gravid.. Hvis man har det hver dag blir det ikke like bra kvalitet på spermet.. ( Men hver dag funker sikkert det også ) men det er iallfall det jeg har hørt Kos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå