Suretær Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 har mange av dere gode erfaringer med pergo? Jeg har endelig fått det og skal begynne i neste syklus. Er veldig optimistisk da jeg etter utredning vet at alt står bra til.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 titter inn fra 2 trimester... jeg ble gravid på 1 pergokur. hadde da prøvd i 14 eller 15 pp. håper spira sitter snart!
*Vetlis* Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har veldig god erfaring, for jeg ble gravid mens jeg ventet på TR så jeg kunne begynne hehe! Samme gjorde Emblamamma! Å vi hadde ca 13 pp bak oss begge to :-) Men har hørt masse positivt om pergo kurer ! Lykke til tutta!
Suretær Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 takk for det, blir litt oppspilt kjenner jeg, nedturen blir stor hvis dette ikke funker.. MEN DET SKAL DET!! Enkelt og greit.. : )
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Håper du også blir heldig på første forsøk da ) Men ikke fortvil da om du må ta flere kurer. Det er jo veldig stor sjans for å bli gravid i pausemnd også. Men vi fikk også klaff med pergo i første runde, etter 9pp..... Men psst....Emblamamma rakk aldri å bruke pergo, klarte det helt selv (med partner da...fnis) etter 13pp ) Masse lykke til tutta )
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Gravid på første kuren. Hadde ingen bivirkninger heller. Lykke til )
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Vi hadde prøvt i 2 1/2 år utan å lykkast. Etter en enkel kur kom spiren...... Skal ha 12 februar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå