Piruett Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 begynte å bæsje om natta igjen når den er 4 mnd? 1 til 2 ganger? Vet ikke om jeg skal være bekymra, eller om det er vanlig???
Honningmelon Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Er det normal konsistens på bæsjen? Hvis det er det, så hadde jeg bare sett den ann. I allefall hvis bebisen ikke har noe ubehag. Kanskje h*n har byttet bæsjerytme? :-)
Piruett Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Den er kanskje litt mørkere, slimete og lukter litt mere enn før. Hun får bare mm.
Honningmelon Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg tror ikke du skal bekymre deg da. Jeg husker jeg ble skikkelig overrasket en periode med eldstemann da han bæsjet om natta, men det ga seg heldigvis :-)
Honningmelon Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Kan jo være at du har spist noe, som bebisen din har reagert litt på.
LisaColli Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 hvorfor skal det være farlig?? hehe! alle mine førstegangs-bekymret-spm har jeg fått samme svar på av legen og hs: hvis allmenntilstanden er bra, er det ikke noe å bekymre seg for!
Piruett Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. juni 2007 Du har nok rett lille_lupp... Er ikke greit å være førstegangs.. Og ja- hun virker jo frisk og fin. Men så må man liksom lufte sine bekymringer. Greit å få høre andres tanker og erfaringer.
LisaColli Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 ja hehe.. jeg gransker alltid bæsjen til snuppa, hoho, og finner alltid en grunn til bekymring men hveeer gang jeg spør noen, får jeg det samme svaret. noen ganger ler de tilogmed slik er det å være førstegangs ja tror jeg
Synnøve Finden Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Jenta mi gjorde også det en liten periode (rundt 4-5mnd alder). Jeg tror hun gjorde det fordi hun fikk så mye pupp på natt, annenhver time. Ble bedre da hun ikke våknet spiste hele natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå