Gå til innhold

noen så har tenkt på ny baby snart?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er vel den rette til å svare på det, som har 4......

Jeg har 20 mnd mellom de to eldste, 5 år til neste og 2,5 til siste mann. For å være ærlig så hadde jeg valgt 20 mnd imellom, om jeg kunne velge. Klart det er slitsomt til og begynne med. Men du verden så mye glede de har hatt. og har av hverandre.

Jeg må ærlig talt si at jeg ikke orker flere barn. Har to gutter nå. Begge har hatt søvnproblemer, mamma er utslitt nå. Begge har astma og er mye syke i løpet av ett år. Pluss at minsten har atopisk eksem og et sjelden syndrom som dere kanskje vet.

Jeg føler at jeg har nok på tallerkenen til et helt liv.....selv om tanken på at jeg aldri skal gå gravid, aldri skal få en liten baby på magen, aldri skal få amme og se en liten baby vokse opp......... ja. Ikke 100 % bestemt da hehe.

... her er vi veeelidig ferdig!! Hadde de kommet ut som 6 mndinger, med rutiner og nattesøvn kunne jeg ha hatt ti.. Men disse tingene ser det ut til at veslegutt her i huset ikke har fått "med"seg helt ennå... Nei heretter får jeg låne om de skulle bli nødvendig..

Annonse

kanskje om fem år? da er jeg 33 og gullet mitt er nesten seks år.

gullet mitt har to (halv)brødre på 7 og 10 år og disse har mye glede av hverandre alle tre. selv om det er stor aldersforskjell. min samboer har en bror som er 6 år yngre og de to er veldig gode venner og mye sammen i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...