Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Sliter så med røykeslutt. Holder opp flere dager i strekk, for så å sprekke gang på gang. Har så dårlig samvittighet. Når jeg først sprekker, så sprekker jeg virkelig. Kan da røyke mange på kort tid, for så å holde opp noen dager. Er det flere som har det sånn? Hadde nesten vært bedre å røyke et par hver dag, i stedet for 5-6 på en formiddag. Nå har jeg bestemt meg for å slutte igjen. Tok den siste i stad, og knakk resten. Ble 6 røyk i dag. Er det noen som vil være med? Nå slutter jeg kun for meg selv. Tidligere har jeg sluttet for den lille. Det er jo jeg som vil bli røykfri. Kanskje det blir lettere å tenke annerledes da, når jeg har lyst på en røyk. Noen som har noen gode råd??
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Hei. Jeg vet akkurat hva du snakker om... Jeg har vært røykfri siden 12.januar...Var veldig glad og stolt over meg selv. Samboeren min sluttet med meg, men han sprakk etter tre mnd. Nå har jeg selv sprukket så det smalt... Begynte med noen få trekk,og nå flere røyker for dagen. Jeg er så skuffet over meg selv. Jeg skal klare det igjen. Holder på å lese "endelig ikke røyker " av Allen Carr. Når jeg er ferdig med den skal jeg stumpe røyken igjen. Det gjør jeg for at jeg vil selv og for den lille i magen. Lykketil med røykekutten, håper du greier det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå