mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Lenge siden jeg har skrevet noe her og jeg er vel ikke kommet meg så pass enda at jeg orker å innvolvere meg så utrolig mye her inne enda,men tenkte jeg skulle stikke nesen litt frem og si hei til dere. Håper at alle har det fint her og at dere nyter sommeren. Kommer kanskje nå frem over til å svare på et innlegg eller to,men så utrolig engasjert,blir jeg neppe den første tiden enda. vel ha en super duper dag,så snakkes vi.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Som om noen bryr seg om du er her eller ikke;)
Circe Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Nei, så koselig sagt.. Jeg er kanskje ikke den største fan av meningene hennes her inne jeg heller, men jeg tør i det minste å stå for det. Og jeg slenger ikke sånn dritt heller....
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. juni 2007 Vel,du anonyme,tror vel ikke folk bryr seg i den forstand at de er deprimert uten at jeg er her,men før jeg fortalte hva som har sjedd,ble jeg etterlyst her inne. De som sa at de ikke var enige med meg,men savnet mine utspill alikvell. Derfor tenkte jeg at nå ville bare si hei.Som sagt,full aktiv blir jeg nok ikke igjen på en stund,men ting begynner å legge seg til rette her,selv om alt er nytt og vondt enda.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Bra ting begynner og ordne seg for deg, men som sagt så gjør det ingenting om du er bort..
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 VElkommen tukbake mamma til stor og liten. Godt å høre det går bedre med dere! Det går seg til over tid selv om tapet ikke kan erstattes på noen måte. Men dette vet dere jo. Bare kom på en ting, det gamle nicket ditt, var det Sylvi Stvg? For isåfall husker jeg deg jo fra tiden på BiM også!
LisaColli Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 ja det lurer jeg også på? fint at du er tilbake da, jo flere jo bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå