Gå til innhold

Hei :-) Når viser EL test negativ svar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett etter egget er blitt sluppet ut? Eller blir den negativ når egget har vært ute den tiden den skulle, altså betyr negativ EL at man ikke kan bli gravid i denne pp lenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Dytter opp igjen jeg" er det ingen som kan svare meg?

Jeg skulle ha hatt el igår eller idag, ,men hadde ikke el tester igjen hjemme igår også kjøpte jeg det idag og tok testen. Trodde den skulle være positiv i par dager frem over, men idag var den negativ, hadde jeg da el igår og blir da testen negativ dagen etter el?

PLZ SVAR MEG DA, FOR DE SOM KAN OM EL :-(

Har hatt sex inatt, hva med ikveld bør jeg ha det eller er det nok siden testen er blitt negativ alt. Hadde el smerter igår, men ikke idag...?

Skrevet

tror det er slik at el testen kun er positiv i en dag, etter det er den neg. Det er da egget er klart for befruktning. Man skal jo ha sex gjerne 24 timer før el og senest 48 timer etter el. Men kan ikke svare på hvorfor og når den viser pos i forhold til når egget blir sluppet..

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg har helt rett her men sier det jeg tror.

Sist tirsdag hadde jeg positiv el test på morgen å negativ på kveld.

Så jeg tror den blir ganske fort negativ igjen.

Du har hatt sex, men det skader ikke å ha igjen.... så om du er usikker så er det like greit og gjøre detfor mye enn for lite, du vet atdu har prøvd vertfall=)

Lykke til og håper du traff=)

Skrevet

Takk for svar :o) skal ha sex ikveld og for sikkerhets skyld. Jeg pleier å ha positiv el 2-3 dager, det er det som gjør meg gærn her, at den ikke er denne gangen. Nå vet jeg i hvertfall at testen kan fort bli negativ igjen, tusen takk :o)

Skrevet

Heisan!

Jeg pleier å teste positivt i to dager og negativt på den 3. Jeg tror det er sånn at når testen viser negativt, så har egget sluppet. Og om det da er vits å fortsette å ha sex vet jeg faktisk ikke. Har lurt på dette selv, men ikke klart å funnet noe helt klart svar på det. Skulle gjerne visst dette jeg åsså..

Men angående det å ha så og så lenge postiv test. Dette varierer fra person til person. Men 1-2 dager med positiv test er normalt. Noen må teste to ganger om dagen i testeperioden, da de har så kort LH-stigningsperiode. Av og til bruker egget litt lenger tid på å slippe. Det lengste jeg har hatt positiv EL-test er 3 dager.

Skrevet

jeg ser dere diskuterer litt det samme som jeg lurer på.

testet positivt på eggløsningstest en uke i strekk,og det før den skulle komt.noen andre som har opplevd det????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...