Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk på do nå, og jeg fikk masse blod på papiret. Er 6+0 idag.

Ringte legekontoret, og venter på at legen skal ringte meg tilbake.

Blodet er helt friskt, og jeg har ikke vondt. Så jeg er optimistisk, men dette er forferdelig slitsomt.. uff....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neeeeehj, ikke da ;( Tror ikke du har mistet siden du ikke har smerter.. !! Men går det bra med deg??

Skrevet

huff da:( ikke for å gjøre deg enda tristere,men var slik det begynte for meg også. men håper det går bedre for deg!!

trøsteklem...

Skrevet

Legen min har ikke ringt meg enda. Kommer til å be om UL tror jeg.

Får nesten bare vente å se. Men jeg er fremdeles optimistisk altså. Så lenge det er helt friskt og ingen smerter, så kommer jeg til å være optimistisk.. Men dette sucks altså...! Blir jævlig redd og trist.

Skrevet

ja du får be om UL å om ikke legen vil sende deg til UL så ring jordmoren å be hun ordne det.

Lykke til!! Vet hvordan du har det.er under en mnd siden jeg mistet.

Skrevet

Huff, stakkars deg! Er ikke noe kjekt å ha det slik! Man vet ikke helt om man skal tørre å håpe eller ikke, så fryktelig usikkert!

Håper det går bra likevel, da!

Klem

Skrevet

Jeg var like langt som deg forrige gang jeg var gravid, og begynte å blø. Det var også friskt og uten smerter. Jeg småblødde i en uke og var livredd. Jeg fortsatte å spotte i flere uker. Det gikk bra. Det var en blødning på utsiden av fostersekken kunne de se på UL. Det var fantastisk aa se den lille klumpen med et hjerte som slo. Håper det går bra for deg. Lykke til!

Skrevet

Off...håper virkelig det går bra da! At du ikke har smerter er jo absolutt et godt tegn da. Du må selvfølgelig få ul - i det minste for å kunne slappe av. Ønsker deg lykke til - skal krysse alt jeg har!

Skrevet

Tusen takk jenter - dere er nydelige :)

Når jeg var på do nå nettopp, så var det kun rester igjen. Så da går det vel greit? Legen har ikke ringt enda, men jeg håper at jeg får komme på UL uansett om jeg blør nå eller ikke. Trenger en bekreftelse nå, ja!

:))

Skrevet

Å nei, så kjedelig! Jeg krysser fingra for deg alt jeg kan, tar å krysser beina i samme slengen jeg :-(

Skrevet

Det samme skjedde meg forrige uke. Masse friskt blod. Jeg trodde jeg hadde fått mensen jeg....var på ul å sjekka, alt så bra ut. Han sa det var vanlig å blø litt i første trimester og at det kunne komme av at vi hadde hatt sex kvelden før.

Skrevet

Trykka litt fort jeg.....lykke til, jeg håper det er ufarlig og at den lille klorer seg fast der inne :)

Skrevet

Hei ville bare trøste deg med min historie. Da jeg var gravid med min første hadde jeg blødninger hver eneste mnd. til jeg var ca. 6 mnd. på vei. Dette var slitsomt og jeg var veldig redd for å miste, i dag er datteren min snart 6 år så alt gikk bra likevel. Nå er jeg gra vid med nr 2 og er velig redd for å begynne å blø igjen, men jeg tror likevel at enkelte av oss har lettere for å blø under svangerskapet enn andre. Dersom du ikke har vondt i magen og blodet er friskt så er sikkert alt i skjønneste orden, men det kan sikkert være lurt å ta det litt me ro.

Håper du ble litt beroliget nå:)

Skrevet

.....og min historie:)

Jeg har blødd i snart 4 uker,begynte i den tiden du er i nå.

Har hatt hele 4 ul,siste senest idag,hjerte slår,og miraklet vårt er en spretten krabat blitt!!!

Altså,det kan være fint der inne,selv om du blør.

Fint om du holder deg litt i ro,ingen tunge løft og vi fikk sexforbud en periode.....

Lykke til og prøv å tenk litt positivt...

Skrevet

Fikk beskjed at legen at jeg bare måtte ta det med ro, og følge litt ekstra med noen dager (som om jeg ville gjort noe annet!)

Kroppen vil gjøre opp selv dersom det går galt, men jeg føler meg i grunn ganske så sikker på at dette ikke var noe farlig. Er helt fin nå, men lurer selvsagt på hva det kom av.

Tusen takk for gode tilbakemeldinger alle sammen, dere hjalp meg veldig!!!

Ønsker dere alle en fortsatt fin kved!! :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...