Gå til innhold

Ja! Det ser bra ut med spiren min!


Erisa*

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest innlegget om at SA/MA dominerer for mye her inne, tenkte jeg å skrive en liten oppmuntring her:)

Jeg mistet i februar i SA, uke 7, og etter at jeg ble gravid igjen har jeg naturlig nok vært litt bekymra. Heldigvis hadde jeg fått time til ultralyd når jeg var 9 uker på vei, altså i dag, og der så alt så bra ut! Hjertet slo, spiren er 19 mm lang, og hadde armer og bein og ser ut som et lite knøttemenneske:)

 

Så utrolig deilig!

 

Nå tør jeg å puste litt lettere, og håper resten av svangerskapet går knirkefritt!

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så godt å vite:)

håper det går bra for meg også denne gang. tenker positivt denne gangen,dette MÅ gå bra!!

Håper jeg også får tidlig UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Gratulerer! Jeg hadde en SA i uke 7 i april, og er nå gravid igjen uten mens i mellom. Har tatt blodprøve i forgårs og i dag for å finne ut sånn ca hvor langt jeg er på vei, og at alt ser bra ut. Er kjempenervøs, og håper på en tidlig ul.. Deilig å høre sånne solskinnshistorier, det gjør godt:)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra - gratulerer så masse!! Var det ikke nydelig å se den lille? Har du bilde? Hadde vært gøy å sammenligne, siden vi er omtrentlig like langt på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempesupert! Har bilde, skal prøve å få lagt det ut i løpet av dagen. Men bildet var ikke så kjempetydelig, var lettere å se det på skjermen.

Gleder meg til ordinær ul, da ser vi nok mer, og da blir mannen min med også. Han måtte jobbe i dag, så han har ikke fått sett noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei mitt var vel heller ikke det.. Men min kjære fikset litt på fargene så nurket ble lettere å se. Men ble veldig lite her på bim da, så var litt vanskelig å se.

Men sukk..det er så kjekt å høre gode nyheter fra ul! Kjempeglad på dine vegne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Gratulerer:-)

Jeg har også mistet (januar litt over 7 uker) har også vært veldig bekymret siden jeg ble gravid igjen. Var på ultralyd for et par dager siden, så jeg sitter også med det samme følelsen at nå kan jeg puste litt lettere. Det var utolig deilig å se at det lille nuket hadde det bra. Hjerte slo, armer og bein sprellet og var 22 mm langt.

 

Når har du termin?

Jeg har termin 16. januar.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Erisa :o)

 

Det er nesten ikke til å tro at det er sånne nydelige spirer inne oss. Blir utrolig virkelig når en ser det med egne øyne. Riktignok spreller min nokså mye fortiden. Var på ul i uke 11, og det var salsadansing inni der, etter jeg drakk brus og spiste bolle rett før undersøklsen. Det var ikke med overlegg, men var sååå kvalm.

UL i uke 18 er helt annerledes, da er babyen "stor" og beveger seg mye, har lange armer og ben, og ligger krøllet som en baby. Helt utrolig fantastisk, virkelig noe å glede seg til :o)

 

Lykke til videre :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...