Gå til innhold

Hvilken øyefarge håper dere babyen får?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns feks at det er fint at jenta mi sannsynligvis får brune øyne. Vet egentlig ikke hvorfor... Kanskje fordi jeg selv har blå (pappa brun), og jeg syns at brune har noe spesielt med seg. Ser for meg at brune store øyne bærre er lækkert... :)

Hmm, men det er jo faktisk slik at blå er mer unikt enn brun, de fleste her i verden går rundt med brune glugger..

Hihi, mye rart en skal tenke på, men dette er altså noe jeg lurer på! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper han beholder den vakre blå-fargen sin! Han er så utrolig vakker med store knallblå øyne! Elsker blå øyne! (har selv brune)

Skrevet

Jeg elsker også blå øyne! Evt. grønne...

Skrevet

Jeg håper at Nikolai beholder de blå øyne han har nå. Siden både jeg og pappaen har blå øyne så vil jeg at pappaen skal slippe å lure på hvordan i alle dager Nikolai har fått brune;)

Skrevet

Jeg håper gutten min får brune. Jeg har brune, pappa'n har blå/grå...

Skrevet

Jeg hadde igrunnen satset på lilla øyne jeg.. men ser nok ut som poden får blå, tror nok jeg skal klare å leve med det og;)

Skrevet

Syns brune er vakkert, men siden både jeg og pappa har grønne, blir det vel kanskje det..:)

Skrevet

Jeg har blå/grønne og pappaen har brune.. Håper hun får pappas øyenfarge, og dermed blir den første i min store familie med brune!

Skrevet

Jeg håpet først at hun skulle få pappaen sine kjempefine brungrønne, men nå har hun kjempeblå vakre øyne og de håper jeg hun får beholde!!

Skrevet

Jeg har kjedelige blågrå øyne, og håper gutten får pappaens nydelige brune øyne. :)

Skrevet

blått er sjeldent og vakkert

Skrevet

blått sjeldent???? Hvor bor du, da???

Skrevet

Sjeldent i verden da vettu!

Skrevet

Himmel! Teit tråd!!!!!!!!!

Skrevet

Hva som er teit med den da?

Skrevet

Håpet at eldstejenta skulle få brune, men hun fikk nydelige blå øyne... Nå håper jeg at vesle nurket på 2 mnd får brune, men ser ut til at hun også får blå. Jeg har blå øyne og sambo har brune..

Skrevet

jeg håper han får brune som meg,faren har grønne,men fint det også da:) Nå er fargen hans mørke mørke blå,er vel vanlig siden han bare er 4 uker snart. Når ser man hvordan farge han vil få? kan de bli brune liksom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...