Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hun har nå fått ei ny venninne som er en kjempe snill jente... Hun har lappen og ingen barn..som da er mer tilgjengelig enn meg..og mer gøyal siden hun kan komme seg steder med lappen og bil...Min "venninne" har ikke lappen og har 2 barn...Denne jenta kommer sent på kvelden på besøk og blir til 5 på morraen (venninna mi får ikke sovet noe). Hun bryr seg heller ikek om det...hun har tydeligvis ikke rast fra seg denne spontane ungdomstiden sin (fikk barn som 17 åring). Jeg prøver å kontakte henne med meldinger eller å ringe..men hun svarer sjeldent telefonen og aldri på meldinger. Jeg får kanksje en telefon av henne en sjelden gang, men da er det enten for å klage på typen sin å sutre til meg...eller å spørre etter barnevakt... Her om dagen var det kjempe varmt og hun ringte meg om hun kunne komme innom for å hente en cd jeg hadde lånt av henne...da hun kom fikk jeg vite at hun, denne nye venninna og søstra og ungene hennes skulle på stranda...hun spurte ikke meg selvom jeg ikke skulle gjøre noe den dagen. Hun har tydelig vansker for å forholde seg til mer enn 1 venn av gangen. Jeg er så sliten av å bli utnytta på denne måten..brukt når det er behov for meg (dette har skjedd før). Jeg kjenner svært få her jeg bor nå pga jeg flyttet hit for et par år siden og måtte slutte skolen da jeg ble gravid. Kan hun ikke bare si det at hun ikke har lyst å vite av meg istedenfor å bare bruke meg? er jeg såppass kjedelig bare fordi vi har barn begge to? Hun får ihvertfall ha lykke til med denne nye venninna...selvom det hadde vært koselig å bli inkludert
MammaDilla Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Høres veldig kjedelig ut. Men jeg kan ikke annet enn å gi deg en trøsteklem og rett og slett anbefale deg å ikke tillate henne å utnytte deg. Du kan si nei når hun vil ha deg til barnevakt feks. Har du prøvd å invitere henne bort til deg bare for å prate og drikke kaffe eller noe? Kanskje du må si til henne hva du føler. Kan hende hun ikke ser det selv ?
Mamma_Til_Adine & Mille Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Kjenner meg sååå igjen! Har ei vennine som bare tar kontakt med meg når ingen andre kan være med henne... Hver gang vi gjør avtaler så dukker det "plutselig" opp noe, og det kan hun ikke avlyse for det lovte hun de for lenge siden... Ja, veeeldig sannsynlig... Før jeg fikk jenta mi, var hun alltid med meg, men da jeg ble gravid hadde hun ikke tid til å sitte inne med meg og tulla... Så nå har jeg gitt henne opp, hun får se hvor mange av disse såkalte vennene hun har om de gidder å sitte hjemme med henne når hun er gravid og etterhvert ikke får barnefri...
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er anonym for hun er her inne selv... Jeg ble kjent med henne før jeg fikk barn selv...da hadde hun bare sønnen sin på halvannet år (som nå er 3)...Jeg var der alltid for henne, brydde meg rett og slett ikke om at hun ikke alltid kunne bli med ut eller på fylletur...jeg satt heller hjemme hos henne med henne å så film...sønnen hennes er jo så nydelig, forelsket meg helt i han! Syntes det bare er så sårende at hun plutselig skal forandre seg så mye over kort tid...jeg tilbudte meg til og med å passe på datteren hennes så hun skulle få tid sammen med sønnen sin...han er litt småsjalu etter å ha fått en søster. Jeg skjønner ikek hvorfor hun bytter ut meg mot ei som ikke har barn, som kan gi slipp på henne hvert øyeblikk? Hun mistet maaange venner når hun ble gravid. Men jeg kan jo alltids prøve å invitere henne =) men som oftest havner vi hos henne hvor hun setter seg i soffaen med dyna over seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå