Gå til innhold

Den mnd det klaffet!Hadde dere sex hver dag, annenhver dag eller hva gjorde dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

annenhver dag.en gang to dager på rad:) nei ikke EL tester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mye sex fra før, fra hver dag til annen hver, men det som gjorde at det klaffet (tror jeg) er at vi dro bort en uke, og hadde sex mye mer enn vanlig:o) Brukte 4-6 mnd. Sist gang brukte jeg nøyaktig 4 år, skulle inn til prøverør da det skjedde. En av anbefalingene var å ha lite sex så han fikk lagret opp til riktig tidspunkt,men kjedelig med planlagt sex å da...

Tror det er sinnstemninga som styrer det:o)

Lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde samleie flere ganger om dagen (1-3) hele den aktuelle uka - var på ferie, hadde god tid og var skikkelig inspirert. Det ga "frukter"! Har hørt om flere slike feriebarn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex nesten hver dag den uka jeg trodde el kom til å være, og så fulgte jeg med på el-slim og sånn, og målte temperaturen. Men vi hadde faktisk ikke sex på el-dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har stort sett sex minst en gang om dagen! Blir unger av det. Hehe. Hadde gått lenge på ppiller, så ble vel gravid 4 mnd etter jeg sluttet. Tar visst litt tid å få systemet i gang igjen!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo var borte på ferie, og kom hjem seint på EL dagen. Testet ikke den mnd, men gjorde det maaange mnd før, med EL på nøyaktig samme dag. Og hadde el-slim og alt det der..

Hadde da bare sex den ene dagen, og ikke noe på ett par dager igjen.

Den satt!!

Han har dårlige svømmere, så det var nok lurt at han fikk spart opp litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde el på en mandag. Og vi hadde sex torsdag, fredag, lørdag og mandag!

 

Brukte ikke el tester nei.. Er veldig regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex som normalt.. litt her og der, og spes. rundt antatt el. Nå viser det seg likevel at jeg er lenger på vei enn jeg trodde så da har jeg nok blirr gravid før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde prøvd ett år uten å få det til, så vi var sikker på at ett eller annet var galt. Bestilte så legetime, og tok noen blodprøver og spermprøver. Siden den gang har ikke mensen dukket opp, så det var faktisk alt som skulle til;-) Tror befruktning må ha skjedd ca. 3 dager etter første legebesøk. Det gjelder nok å ikke stresse, men det er enklere sagt enn gjort! Men det var kanskje ikke svar på spørsmålet; vi hadde sex ca. annenhver dag rundt EL. Det kan være greit at han får "spare opp" litt innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi brukte ikke EL tester. Hadde bare sex som vanlig (et par ganger i uka), men ante ikke at jeg hadde eggløsning eller noe, så det var bare ren skjær flaks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...