Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hun er 3 mnd... Hun har endel smålurer i løpet av dagen, hun dupper av når jeg rydder, gjør skoleting etc (altså når jeg ikke gir henne så mye oppmerksomhet). Sovner hun fordi hun er trøtt eller kan det være at hun kjeder seg fordi det ikke skjer noe liksom....? Eller hadde hun heller sutret om hun hadde kjedet seg?
Sjonkel Rolf Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Det kan jo være du er så heldig å ha ei tulle som har lært seg å sovne av seg selv allerede! Mine har nok alltid sutret dersom de kjeder seg og vil ha kontakt, men det kan jo vøre hun trives så godt med seg selv, at hun heller dupper litt hvis hun kjeder seg, men jeg hadde nok heller tippet at hun var trøtt. Hvis hun bare smådupper i løpet av dagen, blir hun vel sikkert ofte trøtt også? Uten at jeg vet, da, jeg bare tipper=)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 I tillegg til disse småduppene, har hun 1 timeslur på ettermiddagen. Eller om vi er ute og kjører, kan hun sove og sove og sove... Da kan hun sove LENGE! Takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå