Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 tenkt masse på deg i det siste, hvordan går det med magen?
alltidhåp Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Hei kjære deg. Ble helt rørt her jeg nå. Så hyggelig at du tenkte på meg, at du i det hele tatt husket meg. Mensen kom den (3 juni) 8 dager over ikm-dagen. Var nesten sikker på at det var en liten en....................Men nei............. Trist det her. Vi har prøvd i over 1 år nå. Sambo var på utredning i går. Tok en del tester og han skal levere sædprøve på fredag. Så vi får se hva resultatet viser. Jeg skal nok teste meg jeg også. Har du litt tid til å titte på meg igjen? Ser du snart en graviditet, får vi hjelp? Tusen takk til deg. Jeg220477 Han:131175 Bra med deg og dine? Klem fra meg til deg
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 skal få litt reiki nå ikveld, så kortene ligger borte ikveld. men skal se på deg igjen imorgen. bare hyggelig å følge opp send meg gjerne en pm så kan vi ta det på mail også om du heller vil det alt er bra med meg og lille mor, takk for at du spørr! stor klem
alltidhåp Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hei igjen. Godt med reiki??? Trist dag.... Sambo har tatt sædtest og må ta ny om 3 mnd. Testen var ikke bra. Sambo sa også til meg at han ikke visst om han orket å bruke så mye energi på videre testing. Legen hadde sagt han kunne gå inn i testikkelen og hente friske sædceller. Men det vil ha ikke utsette seg for. Har nettopp hatt en diskusjon med sambo om hva vi kvinner må gjennom av smerter under fødsel etc. Er helt knust her jeg sitter - jeg har ikke ord. Klem
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 kjære søte snille deg! skal se på deg ikveld, skal bare ha litt middag i kroppen )) sender deg pm(om du har det da?) ) og masse positiv energi!! største klemmen i verden!
alltidhåp Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Tusen takk til deg at du vil se litt på meg. Jeg har ikke pm, dessverre. Største klemmen tilbake
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 hvis du vil sende meg en mail så kan du det: [email protected] den er en mellom stasjon til den mailen jeg egntlig bruker men den jeg egentlig bruker har fult navn ) gi beskjed om du sender så skal jeg sjekke virre mailen min, hvis ikke så legger jeg det ut her ) klemmer i bøtter og spann
alltidhåp Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Hei. Nå har jeg sendt deg mail. Tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå