Gå til innhold

Anbefalte innlegg

på dag 14 etter innsetting av to fryseegg (ett supert 4delt egg og ett som bare var 2-cellet) var hcg 640. ved forrige forsøk som var vanlig ivf (ble gravid på første forsøk da) var hcg 460. lurer på om noen har hatt hcg som har vært over 600 og om dere har fått en eller to..???? jordmora i telefonen sa at det kunne være ett som hadde festa seg tidlig, eller så kunne det være to som hadde festa seg litt seinere. spent på ultralyd, er om ei uke...:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9571648-hcg-p%C3%A5-640-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditeten!! :o)

Jeg hadde HCG på ca 850 på rugedag 14 og var nok mest sannsynlig gravid med 2 på det tidspunktet. På ultralyd i uke 7, var det bare et bankenede hjerte, men også en tom fostersekk som tydet på at begge eggene jeg satte inn hadde festet seg.

Jeg tror din HCG er vanskelig å tyde og det blir ulidelig spennende på ultralyd om ei uke!! Ønsker deg lykke, lykke til videre...

:o)

Ja, er ganske så spent...

Ser for meg tvillinger og en aktiv 2-åring, da tror jeg ikke jeg skal få fritidsproblemer...;-) Men er kjempeglad uansett om det er en eller to! Fantastisk at det gikk - hadde et mislykka fryseforsøk i mars, og hadde liksom litt liten tro på at det gikk denne gangen og. De har jo tross alt vært i en fryser i nesten to år - og så skal de plutselig begynne å dele seg igjen..!!! Sykt at det går an....:-) Men fantastisk for oss som trenger litt hjelp!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...