Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 8 uker, prøver å skjerme henne fra tven, da det er altfor mange inntrykk for ei lita jente (tror jeg), men avogtil så glemmer jeg meg, når jeg har henne på fanget o.l. Hun blir så rolig når hun ser litt på tven, detter liksom helt bort.... er det farlig? Hun virker så hypnotisert liksom.... =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min har "sett" på tv fra dag en....her i huset står den på nesten hele tiden, han titter litt bort av og til når det er noe som fenger. tror ikke det gjør noe jeg, de lærer jo av det og;O) klart hun er paralysert, hun lurer sikkert på hva det er, og alt skal jo læres. mye lys lyd og farger fenger alle barn

Skrevet

Mi jente på 10 uker ser litt på TV. Hun digger home and away. Da blir hun stille. Sikkert ikke så bra å venne dem til TVen, men så lenge det ikke blir for mye, regner jeg med at det går bra.

Skrevet

ja, han er forresten 8 mndr nå.

Skrevet

Det er ikke farlig å se på tv. Er vel ingen som setter en nyfødt forand tv,men litt får de jo med seg når vi mødre er hjemme og følger med på Dr. Phil:) Sikkert spennende med lyd og bilder, men tror gjerne de fort kan bli stresset av det også.

Alt med måte....

Skrevet

det som fasinerer de små er flimringen av bilder. Fungerer akkurat som en uro, he he. Min reagerte veldig på tv og lå nesten i bro for å se,men nå har dette gitt seg (5 mnd) snur seg nå bare når det er musikk (også introer til serier... hehe) Enig med anonym, alt med måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...