mammasgo`jente Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Nå har frøkna mi på 2,5 mnd kommet på noe nytt... nå drikker hun kun fra en pupp om gangen og må ha mat ca hver 1,5 time. Før drakk hun godt fra begge og fikk mat hver 3 time. Umulig å få henne til å drikker av den andre, og etter 1,5 time hylskriker hun av sult. Huff, blir litt sliten av dette, og kan ikke akkurat ta ut på så lange turer... det er nok nå etter varmen som var hun har funne ut dette, for da fikk hun mat ofte siden hun var tørst. Andre som har opplevd dette?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har ikke opplevd det selv, ettersom jeg alltid har vært veldig nøye på å ikke korte inn mattidene, har de regulert seg veldig raskt etter tidene. Men jeg vil råde deg til å utvide tiden mellom måltidene litt av gangen. f.eks lar du det gå en time og tre kvarter i hele dag (Selv om det betyr at hun griner i et kvarter. Bærer du henne (Eller aller helst en annen som ikke lukter melk) og tilbyr henne sutten, tåler hun å være sulten litt.) Neste dag øker du litt til, tar evnt en dag der du ikke øker, så øke tiden igjen. Da vil hun begynne å spise mer til hvert måltid igjen, slik at hun ikke blir så fort sulten igjen. Synes du det blir for mye å la henne grine i et kvarter, øker du bare med mindre tid, bare pass på at du alltid øker (Unntatt de dagene innimellom somm du vedlikeholder intervallet) Med å øke intervallet vil hun også få i seg mer av den fete melken, slik at hun ikke blir så fort sulten igjen. Lykke til!
Expat Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Ja, det hadde vi også. Du begynner sikkert å få en fin produksjon! Og magen hennes henger sikkert ikke helt med i størrelsen. Ta det som en del av underholdningen, du, heldigvis er spedbarnstiden kort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå