Stratos med 3 barn Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hvor kom det voldsomme sinne fra? Han hisser seg opp over leker han ikke får til eller som ikke virker slik han tror. Han kan miste smokken eller andre ting og hyle som en stokka gris istedefor å ta den opp igjen slik han gjorde før. Å ta han bort fra ting han ikke får lov å holde på med...., gud hjelpe meg...., da blir han sinna da! Meg biter og lugger han for det meste. Er dette vanlig og går det over?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 det går over ja...men jaggu ikke morro når det står på =) han her knuste brilleglasset mitt en dag...tok han opp av senga,å da dælja han en treleke rett i.å verdens skjønneste smil kom frem =0) så her stabber jeg rundt uten syn,hehehe. er vel en smule trass som er dukka opp? bare ikke gi opp,det går over, ;o)
Stratos med 3 barn Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. juni 2007 Ja det var 9 mnd det skulle stå da....
Stratos med 3 barn Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. juni 2007 Godt å høre. Det begynte i går i butikken. Som lyn fra klar himmel.... Alle så rart på oss, så da har jeg opplevd det for første gang, men sikkert ikke siste
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 er 9mnd han her å...det kommer fort og brutalt ja, =) men trass går over en gang.mulig du må vente til etter tenårene,men det går over,hehe. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå