Gå til innhold

Matlyst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er i uke 7 nå.

Eier ikke matlyst i det hele tatt.Tvinger i meg mat. Er dette normalt?

Er også slapp,trøtt og mangler konsentrasjon. Har nå ligget i 20 timer i strekk i senga, minus tissepauser da.

Spiser multivitamintabletter , folsyre og omega-3 tabletter.

Synes det er så rart at jeg skal være så "dårlig" liksom... Er hjemme fra jobb i dag, virker ikke på jobb i det hele tatt!

Noen som har noen råd? Blir trist når det er sånn, vil ikke at jeg skal ødelegge spira mi..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som normale symptomer du har. Dette er jo veldig individuellt, noen er kvalme, uggene, mister matlyst helt, mens andre bare har lyst på alt mulig. Mange blir også slappe og slitne og ikke minst trøtte, mens andre igjen strutter av energi! Husk også på at disse symptomene normalt går over etter noen uker, og at form og matlyst gjerne tar seg kraftig opp etterhvert!

Og du kan ta det helt med ro. Spira får nok det den trenger uansett. Det er du som blir dårlig.

Jeg ville fortsatt å vært hjemme noen dager, og hvilt skikkelig. Kanskje en ide å si fra på jobb tidlig, sånn at arbeidsdagen din kan bli lagt opp slik at det passer deg bedre i en periode?

Ønsker deg lykke til og god bedring!

Skrevet

Tusen takk for svar Bringebæret.

Synes det ennå er litt tidlig å si det på jobben... Men har hatt kroniske smerter andre steder i kroppen i lang tid,så at jeg er borte fra jobben tar de god hensyn til.

Var godt å høre at spira får det den trenger. Er første gang for meg, og det har ennå ikke gått opp for meg hva som skjer her! Men det er da ikke normalt å bli sykemeldt så tidlig i svangerskapet? Jeg skal til legen 9 juli, får holde ut til da.

Skrevet

Hei!

Dette er helt normalt, så du skal IKKE bekymre deg!

Jeg har i 2 av svangerskapene mine vært veldig kvalm og uttafor, og med den ene hadde jeg ekstrem svangerkapskvalme og gikk ned 5 - 6 kilo dei første 3 mnd!

Da var jeg kjemperedd, men babyen tok det den skulle, og det beroliget både jordmor og doktor meg også at babyen tar det den trenger, det er værst for mora!

Lykke til! :-)

Skrevet

Tusen takk anonym!

Det var beroligende å høre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...