Gå til innhold

Noen som vet? Kamskje tvillinger?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet jeg hadde EL mandag 4 juni!

Positive EL tester søndag og mandag ( testet 2 ganger om dagen )

 

I går begynte jeg og kjenne at livmorbåndene strekker seg, og i natt har jeg vært oppe maange ganger og tisset!!!

selv om jeg nesten ikke drakk noe i går kveld, og det var mest melk jeg drakk også!

 

Pleier ikke å være oppe å tisse slik på natten!

 

Det er 5 dager til ikm og det er altfor tidlig å kjenne symtomer ennå, har flere fra før og har aldri kjent symtomer så tidlig, selv om dei også var planlagte!

 

Begynner å tenke på kanskje man merker symtomer tidligere om det er tvillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk symptomer lenge før ikm. Testet positivt 6 dager før ikm, og da hadde jeg allerede gått med symptomer noen dager. Men det er ikke tvillinger i min mage hvertfall, så jeg vet ikke om det har noe å si. I mitt tilfelle må jeg ha hatt el mye mye tidligere enn det som er "vanlig" - for jeg er visst lenger på vei enn det jeg trodde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar! .-)

 

Jeg er helt sikker på at jeg ikke er lenger på vei enn det jeg tror.

 

Testet med EL tester ,to ganger om dagen, og dei var positive søndag og mandag 3 og 4 juni, og negative igjen tirsdag 5 juni!

Så jeg er nokså sikker på at EL var mandag 4 juni!

 

Kjenner det på smerter og utflod også at mandag var siste dagen med EL smerter!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. ja da vet ikke jeg. Kan jo være at det er tvillinger da? :) Var noen som nevnte det da jeg testet positivt så tidlig.. Jeg vet ikke helt hvordan det fungerer, men det kan jo være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! :-)

 

Vet jo ikke om jeg er gravid heller ennå, for skal ikke teste før mandag ikm dagen!

 

Men symtomene er det helt klart!

 

Mitt andre barn skulle egentlig vært tvilling, da vi var på UL i uke 7 - 8 var det 2, men bare den ene som hjertet hadde begynt å slå på!

Den andre som ikke ble noen baby, ble absorbert av kroppen min!

 

Men det er ingen i familien vår som er/har tvillinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være tvillinger av den grunn,noen får tvillinger og er super dårlige mens andre ikke... veldig inviduelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...