lillemor_og_jeg Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Hun er 7 uker nå og ting begynner å gå seg til, men jeg blir fortsatt fort stressa hvis vi skal ting og må avgårde hvis ikke jeg kan bestemme tidspunkt selv for da går det gjerne på tvers av mating etc. Huff, ikke noen god følelse å ha det sånn. Men det går seg vel til håper jeg. Når gikk det bedre for dere? Mange som sier at når de er 3 mnd føler de at ting er på plass. Da er det gjerne mer rutiner på mat og sånt også? *håpe*... hehe
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har en gutt på 2mnd og ting begynner så smått å falle på plass. Den første mnd husker jeg nesten ingenting ifra. Jeg har vært flink til å si nei til ting som har måtte kreve mye planlegging. Bare det å besøke mine egne foreldre får vente. Ta det med ro og slapp av - det blir mye bedre.
Honningmelon Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Var sånn jeg og. Og som anonym skriver over her, så husker ikke jeg heller noe av den første mnd. Og det er sant, etter 3 mnd går ting MYE bedre:-) Min erfaring med begge mine små i allefall.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Sånn har jeg det også- snuppa er 6 uker. Var hos legen i dag, grudd meg som en gris pga alt "styret" med å dra. Men det gikk fint:) Håper også det går bedre etter noen mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå