Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Vi har alltid hatt et nært og godt forhold med masse kos og vi har vært flinke å vise at vi bryr oss. Men på slutten av svangerskapet og etter at jenta vår vart født har alt forandra seg. Føler ikke at sambo elsker meg lenger eller bryr seg noe særlig om hvordan jeg har det. Han spør ikke hvordan dagen min har vært når han kommer hjem fra jobb, han er sur når han endelig kommer hjem. Selv om han vet at jeg har vært feks på helsestasjonen eller hos legen så spør han aldri hvordan det gikk.Han tar aldri på meg og vi koser så å si aldri. Spør jeg han om hjelp i huset blir han bare sur. Han gjør det til slutt, med det er etter at han har sagt hvor teit og meningsløst det er feks å støvsuge. Han sitter veldig mye med dataen og jeg må be han legge bort dataen for å holde jenta vår så jeg feks kan gå på do. Men da må han som oftest spille ferdig først... Så da må jeg vente noen minutter. Når jeg kommer tilbake tar han fram dataen igjen. Er han lenge bort feks på fest eller så ringer han ikke og sender ikke mld om hvordan det går her hjemme. Jeg legger meg alene hver kveld, og når han endelig kommer l vil han for alt i verden ikke kose eller prate i sengen. Og sex... hva er det? Jeg vet ingenting jeg lenger og er ganske fortvilet... Håper det bare er at forholdet går i bølgedaler... Snuppa vår er 2 mnd nå, så vi er nok litt i "ammetåka" enda... Men vondt er det ihvertfall!! Har noen et godt råd til meg eller kan komme med noen trøstende ord? Jeg har prøvt å snakke med han, men med en gang jeg nevner noe tar han det som kritikk og blir veldig sint og såret. Så blir det krangel og ikke noe bedre ihvertfall...
manonym Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Eneste rådet jeg kan komme med er at dere må prate ilag. Du sier jo at du har prøvd, men prøv om igjen til han vil høre på deg. Si at dere er nødt til å prate ut om det, at du tror han ikke elsker deg mere. Kan jo f.eks vise dette innlegget til han? Sende det i mail til han, eller bare vise han det når han kommer hjem fra jobb? Er nok bare en periode skal du se, er en stor omstilling å få barn, både for mor og far. Ønsker deg i alle fall lykke til, håper det ordner seg.
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Skla prøve det. Er jo bare nødt til å få pratet om det, for hvis vi går for lenge slik så kan det jo bare bli enda verre.Håper det bare er en periode, for jeg vil jo ikke miste han.
manonym Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Nei, og det er jo ikke bra for noen av dere (verken dere eller babyen) å gå rundt å være i dårlig humør osv. Vis han innlegget ditt du, det er jo ærligt og fint skrevet, så får han se hva du føler. Kan jo være at han ikke helt takler papparollen, men det er noe som går seg til. Kanskje han skulle fått litt alenetid med babyen???
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Han er ikke så mye hjemme på ukedagene. Er på jobb til i 5 tiden og så på trenong eller en eller annen kamp han må på. Men i helgene står han opp med henne, og jeg lar han vere alene med henne på badet når han steller henne. Får stålsette meg og snakke med han i ettermiddag. Må sjå an humøret hans når han kommer hjem, at han ikke er altfor sur. Noen dager når han kommer hjem er det ikke mulig å snakke med han i det hele tatt, så sur er han...
manonym Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Uff, kjenner jeg blir frustrert for din skyld... De dagene vi har som ikke er helt bra med krangling og sure miner og slikt er så slitsomme! Håper dere klarer å fikse det, at du får han til å skjønne deg. Og at han slutter å være sur!!! Om han er sur så virker det inn på alle omkring han også.. Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå