Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ruger på 6 dagen :-) føler aboslutt ingenting. Dette er vårt tredje forsøk nå, og jeg forsøker å stenge ute alt som har med ruging, forsøk og dette her å gjøre. Forsøker å leve så normalt som mulig, det er jo det vi skal. Jeg kan likevel ikke fornekte at jeg er innom her litt oftere enn jeg ville hvis jeg ikke hadde vært i et forsøk. Så helt normalt er det jo ikke. Jeg leser mange av innleggene her, og blir så lei meg. Så mange kjekke damer, og så sterke ønsker om barn, og ås må vi gjennomgå dette her. Jeg blir så lei meg. Hvorfor skal det være slik? Når så mange ressurssvake mennesker rundt om i landet, og verden ellers fiser ut unger rett som det er, skal vi slite så hardt for å få få til noe som vi i utgangspunktet er skapt for å gjøre.

Bortsett fra det, har jeg en fin dag, og det håper jeg dere andre BIM'ere også har. rugere, prøvere, stikkere, sprayere, alle sammen.

Klemz og koz

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9570656-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej lillemor

Visst er det orettvist livet ibland, men tyverr er det vel så att vi alla ska drabbas av noe. Og vi vill nesten alltid ha det vi har svårt før att få. Tack o lov så går utvecklingen framåt og många som ikke kunde få några barn bara før några få år sedan kan idag klemma dessa underbara barn. Vi får bara hoppas på fler framsteg inom vårat problem så alla tillslut kan få uppleva miraklet.

Jag hør till de lyckligt lottade med ett naturligt undfangat barn, 7 mån etterpå kom tragedien i form av en svår olycka med min samboer. Han øverlevde men med svåra skador Då blev ønskan etter ett syskon till min lilla extreme stor. Jag insåg hur lætt det er og bli helt allena. Det vill jag ikke ska ske henne. Nu hoppas jag på en upptur inom ett år. Vi trenger det.

Ha en fortsatt fin dag

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9570656-hei/#findComment-9571033
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...