Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 Kvalmen min kom på lørdag, men nå er jeg blitt helt fin igjen?! Ikke verker det så mye i puppene lenger heller. Liker egentlig ikke når disse symptomene begynner å forsvinne, men de dukker kanskje opp igjen. Hvordan er formen deres da, jenter?
prøver3 Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 har hatt symptomer fra jeg var 5+3 sånn ca.. er nå 11+3 og er fortsatt kvalm,og ømme brystvorter... går å venter på at kvalmen snart skal forsvinne,blir så utslitt
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Kvalmen min har vært borte lenge - men i går var den tilbake for fullt. Herlig. Håper den forsvinner igjen fort. Jeg verker også mye midre i puppene. Det synes jeg er synd - de vokste så fint en stund
Daisy :) Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 dritt dårlig............. trøtt og sur, spyr som en gris, ja ikke mye sol her i huset. ååååå er lei. er i uke 11, så nå må det snu snart.
*tigerlilly* Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Med meg går det veldig opp og ned. I kjempeform den ene dagen bare for å være elt ødelagt den neste. Går ikke an å planlegge noen ting. Men synes nesten mer synd på samboeren min som må holde ut med sutring og klaging...
jente08&jente2010<3 Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 er 10+1 idag, såre brystvorter, litt sånn småkvalm ovenfor forskjellige lukter, og veellddiigg hormonell:) men de verste symptomene har heldigvis gitt seg:)
superk Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 LItt ømme pupper, men ikke så ille som det var for en uke siden. Ellers ingen symptomer. er litt redd fordi jeg ikke hadde symptomer i det heletatt forrige gang og da mistet jeg... så derfor vil jeg være litt kvalm og ha litt vondt, for da er jeg sikker på at alt er i orden
twoboys & a girl Skrevet 13. juni 2007 #8 Skrevet 13. juni 2007 Sliter litt med formen. Skiveutglidning i ryggen, kvalme, oppkast, svimmel, sliten, trøtt, tåler ikke lukter, nedstemt, stiv i kroppen, ømme pupper... det meste.Men det var utrulig deilig å se den lille på UL i går, da ble dette liksom litt lettere å forholde seg til. Trøster meg med at så lenge jeg er dårlig, så er det liv:) Det går vell over:) Blir litt lettere når man kan kjenne bevegelsene også.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #9 Skrevet 13. juni 2007 Oi, du har fått alt du?? Må nok nesten bare trøste seg med at det BLIR bedre
twoboys & a girl Skrevet 13. juni 2007 #10 Skrevet 13. juni 2007 Gjør det:) Mangler bare bl så har jeg det meste. Er heldigvis sykemeldt, hvis ikke tror jeg ikke jeg hadde overlevd. Jobber på babyavd i bhg, og har i tillegg en trassig gutt på 4,5 år, så får hvilt litt. Men dagene blir veldig lange og ensomme. Typen jobber i tillegg sånn ca 13 timer hver dag. Var så ufattelig bra å se i går, typen var å med,å det lettet en god del:)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Da hjelper det å kunne bruke noen timer på BIM )) (jeg bruker litt tid der - selv på jobb....) Hvor langt er du på vei? Jeg hadde en ganske heftig blødning i dag, men det ser ut som det går bra. Hadde håpe på tidlig UL, men fikk ikke det. Er 6+0 i dag.
twoboys & a girl Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Åh, stakkars. Er så redd for å miste, selv om dette er min andre. Går å bekymrer meg gjennom hele svangerskapet. Har det sluttet å blø nå da? Vært i kontakt med lege? Håper det går bra! Er 11+6 i dag, tror jeg, ikke helt kontroll over dagene. Min siste uke på 1.trimester. Hadde UL i går, men det var fordi sykehuset hadde gjort en feil, en positiv, så får komme tilbake å ta enda en UL 19.juli.
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Ja, blør ikke nå. Snakket med legen og hun mente det kom til å gå bra. Bare å håpe på det beste Wow, kommer til å være kjempe glad den dagen jeg kan gå over til 2. tri. Selv om ting kan skje da også, så er iallefall sjansene store for at det går bra!
twoboys & a girl Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 Så bra da. Håper alt går bra.Og at vi får noen velskapte barn alle sammen;) Går over til 2.tri snart, skal vente på deg på den andre siden;o) Nå kom typen hjem så skal bruke litt tid på han. Kos deg og lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå