Gå til innhold

Hvordan er formen da , jenter?


Gjest

Anbefalte innlegg

Kvalmen min kom på lørdag, men nå er jeg blitt helt fin igjen?!

Ikke verker det så mye i puppene lenger heller. Liker egentlig ikke når disse symptomene begynner å forsvinne, men de dukker kanskje opp igjen.

 

Hvordan er formen deres da, jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt symptomer fra jeg var 5+3 sånn ca.. er nå 11+3 og er fortsatt kvalm,og ømme brystvorter...

 

går å venter på at kvalmen snart skal forsvinne,blir så utslitt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen min har vært borte lenge - men i går var den tilbake for fullt. Herlig. Håper den forsvinner igjen fort. Jeg verker også mye midre i puppene. Det synes jeg er synd - de vokste så fint en stund :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dritt dårlig............. trøtt og sur, spyr som en gris, ja ikke mye sol her i huset. ååååå er lei. er i uke 11, så nå må det snu snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med meg går det veldig opp og ned. I kjempeform den ene dagen bare for å være elt ødelagt den neste. Går ikke an å planlegge noen ting. Men synes nesten mer synd på samboeren min som må holde ut med sutring og klaging...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 10+1 idag, såre brystvorter, litt sånn småkvalm ovenfor forskjellige lukter, og veellddiigg hormonell:)

men de verste symptomene har heldigvis gitt seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LItt ømme pupper, men ikke så ille som det var for en uke siden. Ellers ingen symptomer. er litt redd fordi jeg ikke hadde symptomer i det heletatt forrige gang og da mistet jeg... så derfor vil jeg være litt kvalm og ha litt vondt, for da er jeg sikker på at alt er i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med formen. Skiveutglidning i ryggen, kvalme, oppkast, svimmel, sliten, trøtt, tåler ikke lukter, nedstemt, stiv i kroppen, ømme pupper... det meste.Men det var utrulig deilig å se den lille på UL i går, da ble dette liksom litt lettere å forholde seg til. Trøster meg med at så lenge jeg er dårlig, så er det liv:) Det går vell over:)

Blir litt lettere når man kan kjenne bevegelsene også.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det:) Mangler bare bl så har jeg det meste. Er heldigvis sykemeldt, hvis ikke tror jeg ikke jeg hadde overlevd. Jobber på babyavd i bhg, og har i tillegg en trassig gutt på 4,5 år, så får hvilt litt. Men dagene blir veldig lange og ensomme. Typen jobber i tillegg sånn ca 13 timer hver dag. Var så ufattelig bra å se i går, typen var å med,å det lettet en god del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hjelper det å kunne bruke noen timer på BIM :))) (jeg bruker litt tid der - selv på jobb....)

 

Hvor langt er du på vei? Jeg hadde en ganske heftig blødning i dag, men det ser ut som det går bra. Hadde håpe på tidlig UL, men fikk ikke det. Er 6+0 i dag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, stakkars. Er så redd for å miste, selv om dette er min andre. Går å bekymrer meg gjennom hele svangerskapet. Har det sluttet å blø nå da? Vært i kontakt med lege? Håper det går bra! Er 11+6 i dag, tror jeg, ikke helt kontroll over dagene. Min siste uke på 1.trimester. Hadde UL i går, men det var fordi sykehuset hadde gjort en feil, en positiv, så får komme tilbake å ta enda en UL 19.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blør ikke nå. Snakket med legen og hun mente det kom til å gå bra. Bare å håpe på det beste :)

 

Wow, kommer til å være kjempe glad den dagen jeg kan gå over til 2. tri. Selv om ting kan skje da også, så er iallefall sjansene store for at det går bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra da. Håper alt går bra.Og at vi får noen velskapte barn alle sammen;)

Går over til 2.tri snart, skal vente på deg på den andre siden;o)

Nå kom typen hjem så skal bruke litt tid på han.

Kos deg og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...