Gå til innhold

Vonde kynnere

(Svanger)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurte paa noe...

I natt dvs fra 12 - 5 hadde jeg vonde kynnere hver halvtime. Magen ble helt hard og jeg fikk kraftige smerter nederst i magen. Jeg tenkte, i dag kommer de, men klokken 5 gav de seg, og jeg fikk endelig sove litt. Jeg er 36 uker i morgen.

Er det noen andre som har opplevd dette? Og hvordan vet jeg neste gang om fodselen er i gang eller ikke?

Ble nesten litt skuffet jeg, men de faar lov til aa holde ut 2 uker til. Legene vil sette meg i gang i uke 38, men jeg vil saa gjerne at de kommer av seg selv..

Fortsetter under...

Jeg sleit masse med kynnere med tvillingene mine og jeg sliter med det nå i dette svangerskapet også. Har vært inne på sykehuset for sjekk flere ganger da de har vært regelmessige og vonde.

Det jeg fikk beskjed om var at hvis jeg prøvde å endre stilling. Feks. hvis du ligger og alikevel får kynnere så prøv og sett deg opp eller å stå. Kommer de allikevel da så er det rier.

Masse lykke til og håper at de blir der i noen uker til =)

Jeg hadde det sånn de siste ukene før mine tvillinger kom. Du vet helt sikkert når det er fødselen som er i gang, for det gjør MYE mer vondt enn kynnerne.

Ellers vil jeg bare si at jeg hadde en veldig fin fødsel etter å ha blitt satt i gang, så det trenger ikke nødvendigvis å være noen dårlig løsning.

Lykke til !

Hei

Takk for svar. Jeg syntes at den smerten jeg folte var vond nok jeg... ;)

Jeg var oppe og gikk og laa paa sofaen, og la meg i sengen igjen uten at de ble borte, saa skifte stilling funket ikke for meg. Jeg har mye kynnere til vanlig ogsaa, men de vil jeg ikke kalle skikkelig smertefulle. Det jeg hadde denne gangen var helt utrolig vondt, saa derfor trodde jeg at de skulle komme.

Fint aa hore at din opplevelse med aa bli satt i gang ikke var saa ille coria, for jeg foler at det er bare skrekkhistorier om aa bli satt i gang..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...