Gå til innhold

Jeg går jo opp i vekt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde man skulle miste kiloene man tok på i forbindelse med svangerskap og fødsel, men her går jeg opp. 2mnd siden fødsel og kiloene kommer bare på. Lever som før.....hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, sånn har jeg det og. Dvs, har ikke gått opp så mye, et par kilo, men ikke gått ned noenting. Så jeg veier en del mer enn da jeg ble gravid. Grr.. har nok sammenheng med all sjokolade og brus - men jeg liker mest å skylde på hormonspiralen, haha!!

Nei nå er det skjerpings og blir det ikke nedgang etterhvert så går spiralen ut. Nå er det snart ett år siden min fødsel da, så føler litt mer for å trene nå enn jeg gjorde 2 mnd etterpå..

Det tar tid å komme tilbake til normalen, noen sier det tar over ett år. Og det tror jeg på nå. Kos deg med babyen du!

Skrevet

Er det ikke slik at de sier du går gravid i 9 mnd og så tar det 9 mnd før kroppen er normal igjen..

Skrevet

Huff ja nå har jeg gransket på dette fenomet i 8 mnd. (siden jeg fødte)..

Det er visst bare en ting som hjelper, eller to, spise mindre og trene mer!

Har også skylt på både det ene og det andre, amming, hormoner osv. osv. Men i januar benyttet meg av kosholdsveileder og i de første 4 ukene gikk jeg ned 3,5 kg..Jeg ble veid skjønner du og da er det ikke så lett å slundre unna...Tok en ny kontrollveiing igår, 4 mnd etter dette vekttapet og da er vekta på grammet det samme som siste veeing for 4 mnd siden!

Jeg har ikke konsentrert meg nok rett og slett og falt for både den ene og den andre fristelsen ;-)

Det er steinhard! Hadde aldri fråtsen i all denne sjokoladen ol. hvis jeg hadde visst at kg sitter så jævlig hardt!

Jeg kan komme med tips hvis du ønsker ?

Selv ligger jeg nå på 1200 kcal og trener mye...

Det er ikke så mye som skal til=)

Skrevet

Hei! Jeg har startet på milkshake-diett, den er driit god! gleder meg til å lage en ny shake liksom! drikker til frokost, lunsj og kvelds. spiser middag (men sunt). Masse frukt som mellommåltid, spiser frukt hele dagen.... Tar kosttilskudd i tillegg såklart... er 2 mnd siden fødsel, og nå begynner jeg endelig å ta av meg! 3 kg igjen til jeg har nådd vekta før svangerskap, og 8 kg til jeg har nådd målet mitt! veier 72 kg nå. Kan anbefales, men det er beinhardt da, må bare holde ut!! Gå masse tur!! Er kun DU som kan gå ned i vekt, ingen som kan gjør d for deg, og ikke unnskyld deg med d ene og d andre, da går d bra! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...