Gjest Skrevet 13. juni 2007 #1 Skrevet 13. juni 2007 I går kveld så vi for første gang at datteren vår lå og sov på magen. Hun nærmer seg 10 mnd. Snudde henne rundt og hun sov videre. Men senere på kvelden var hun tilbake på magen. Har vært inne hos henne noen ganger i natt også, og hun lå på magen alle gangene. Snudde henne alle gangene. Hvordan skal vi angripe dette? Kan jo ikke holde vakt gjennom hele natten... begynner hun å bli så stor at det ikke ansees som så farlig?
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #2 Skrevet 13. juni 2007 Hun er så stor at dette ikke er noe farlig. Hun kan jo nå selv ta hodet opp om det skulle bli tungt å puste. Noen velger å kjøpe babysafe når barna snur seg, men det er en grunn til hvorfor disse helst finnes i små størrelser.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 min er 5 mnd og snur seg over på siden da han ikke kommer helt rundt på grunn av kanten på senga. Han kan ikke snu seg fra mage til rygg enda. Bør jeg da kjøpe babysafe ?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #4 Skrevet 13. juni 2007 Takk for svar. Nei, hun har absolutt ikke noe problem med å løfte hodet. Men hun bruker pute, bør jeg fjerne denne? Synes liksom det ser litt værre ut å ligge med ansiktet ned i en pute enn i madrassen. Vurderte faktisk å kjøpe en babysafe for et par uker siden, for hun reiser seg i sengen hele tiden og holdt et ordentlig spetakkel ved leggetider. Men vi slo det fra oss og lot henne bråke litt i stedet. Hun gir seg ganske fort nå.
Honningmelon Skrevet 13. juni 2007 #5 Skrevet 13. juni 2007 Jenta mi på snart 7 mnd ligger også på magen av og til, og hun bruker pute. Syns ikke du skal stresse med dette. La henne sove slik hun vil :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå